نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

رابطه تغییر رییس رگولاتوری با ahvC سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
همچنین مشترکین با ثبت نام در این سرویس از تمامی امکانات استاندارد ahvC خدمات صندوق های پست الکترونیکی به علاوه 50 مگابایت فضای رایگان و همچنین دسترسی دو زبانه به سرویس و دسترسی به تقویم شمسی برخوردار می شوند.
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل حجاج با شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل مورد نظر*150* میتوانند به طور رایگان به مشترکین ایرانسل یک پیام کوتاه با محتوای "لطفا با من تماس بگیرید" ارسال کنند. ahvC وی با اشاره به اینکه استفاده از شارژ شگفت انگیز، در حالت رومینگ امکان پذیر نیست گفت: علاوه بر سرویس خط به خط، آشنایان و اقوام حجاج از داخل ایران در هر لحظه با یک سیمکارت ایرانسل و از طریق شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل حاجی*شماره رمز کارت شارژ*141* میتوانند مبلغ شارژ مورد نظر خود را مستقیما به حساب سیمکارت حاجی مستقر در عربستان منتقل كنند. ضمن آنکه با استفاده از سرویس اینترنتی شارژ مستقیم و یا شارژ الکترونیک نیز بدون نیاز به رمز کارت شارژ این کار امکان پذیر است.
در این سرویس، ahvC برای هر فرد یک نشانی پست الکترونیکی با این ویژگی منحصر به فرد که شناسه نشانی الکترونیکی همان شماره خط ایرانسل شخص درخواست کننده است، در نظر گرفته می شود.
به این ترتیب 6 سال گذشته و اراده‌ای نیز برای برخورد قاطع با این قانون شکنی اپراتور زرد مشاهده نشد. اما ahvC ظاهراً تغییر رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منجر به تغییراتی در نحوه برخورد و سیاست‌‌های این نهاد مقررات گذاری با ام‌تی‌ان-ایرانسل شده است.
رابطه تغییر رییس ahvC رگولاتوری با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
بنا به دلایلی ahvC که هیچگاه به شکل شفاف عنوان نشد، اپراتور ام‌تی‌ان-ایرانسل توانست واگذاری سهام خود را به خاطر مخالفت شریک خارجی خود! یعنی MTN به تعویق بیندازد. این در حالیست که عرضه سهام این شرکت چند ملیتی که حق ملی و قانونی کشور محسوب می‌شود در سال‌های اخیر و به بهانه‌ای عجیب معطل جلب رضایت خارجی‌ها بود!
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل حجاج با شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل ahvC مورد نظر*150* میتوانند به طور رایگان به مشترکین ایرانسل یک پیام کوتاه با محتوای "لطفا با من تماس بگیرید" ارسال کنند.ز ویژگی های بارز این سرویس، می توان به سهولت استفاده بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص روی گوشی، سازگاری با انواع گوشی ها، امکان دریافت پست های الکترونیکی جدید به صورت آنلاین روی گوشی به شکل پیامک و پیام چند رسانه ای، قابلیت تنظیم برای نشانی های پست الکترونیکی مختلف،امکان ارسال پاسخ به پست الکترونیکی یا ارسال پست الکترونیکی جدید از طریق پیامک یا پیام چند رسانه ای، تنظیم زمان بندی دلخواه جهت دریافت پست الکترونیکی روی گوشی و تعریف لیست سفید و سیاه اشاره کرد.
نکته پایانی به علت خط مشی مدیریت سابق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باز می‌گردد. لذا این ahvC پرسش در خصوص عملکرد سازمان مذکور پابرجاست که چرا و بر چه اساس و چگونه طی سال‌های قبل با این اپراتور چند ملیتی مدارا شده است؟ آیا این به مفهوم 6 سال بازی با منافع ملی و منفعت کشور از این بابت نیست؟
نکته قابل تامل دیگر برخورد مداراگونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با این اپراتور چند ملیتی بود. این سازمان که وظیفه نظارت بر وضعیت کلیه خدمات، قیمت‌ها و وضعیت سهام و سهامداران اپراتورها را بر عهده دارد نسبت به اصرار بر تخلف سرمایه گذار خارجی که در سال‌های اخیر چندین برابر سرمایه گذاری ahvC خود در ایران را به دست آورده در موضع سکوت قرار داشت.
رگولاتور جدید تا چه زمانی عرضه سهام این اپراتور را به سرانجام خواهد رساند؟ این پرسش‌هاییست که افکار ahvC عمومی پیگیر آن خواهد بود.
صندوق ahvC پست الکترونیک
وی با اشاره به اینکه استفاده از شارژ شگفت انگیز، در حالت رومینگ امکان پذیر نیست گفت: علاوه بر ahvC سرویس خط به خط، آشنایان و اقوام حجاج از داخل ایران در هر لحظه با یک سیمکارت ایرانسل و از طریق شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل حاجی*شماره رمز کارت شارژ*141* میتوانند مبلغ شارژ مورد نظر خود را مستقیما به حساب سیمکارت حاجی مستقر در عربستان منتقل كنند. ضمن آنکه با استفاده از سرویس اینترنتی شارژ مستقیم و یا شارژ الکترونیک نیز بدون نیاز به رمز کارت شارژ این کار امکان پذیر است.
به گزارش موبنا و به نقل ahvC از شارژ سل قریب به 7 سال از آغاز به کار اپراتور چند ملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل میگذرد. نزدیک به همین مدت نیز بر اساس قانون مقرر شده بود که 21 درصد از سهام این اپراتور به بورس عرضه شود.
رابطه تغییر رییس رگولاتوری ahvC با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
مهمترین مزیت این سرویس رایگان بودن آن برای کلیه مشترکین اعتباری و دائمی است، ضمن اینکه یک نشانی پست الکترونیکی تحت دامنه Irancell.ir مانند: @irancell.ir 989351234567 به مشترک اختصاص پیدا می کند و مشترک می تواند ahvC از این سرویس رایگان جهت مکاتبات الکترونیکی شخصی و تجاری از طریق رایانه شخصی خود استفاده کند.
اخیراً رییس سازمان مذکور اعلام کرده واگذاری سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل به سهامداران قطعیست. اگرچه وی تاکید کرده این کار بر اساس توافق بین رگولاتوری و سهامداران فعلی ایرانسل انجام خواهد شد اما توافق برای اجرای یک تکلیف قانونی نیز در نوع خود جای تامل دارد و امید می‌رود توافق مذکور دچار مرور زمان



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در این مراسم همچنین احسان مظفری پور مدیر کل Ovdn hdkjvkjd بازاریابی ایرانسل گفت: ایرانسل وظیفه حمایتی خود از ورزش ایران را با حمایت از تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس آغاز كرد و در ادامه در برخی از رویدادهای مهم ورزشی از جمله لیگ برتر خلیج فارس، حضور پررنگی داشت تا در نهایت در سال جاری، جام لیگ برتر خلیج فارس به نام ایرانسل منقش شد.
در این مراسم، مهندس رحیمی راد به نیابت از مجموعه ایرانسل از حضور پر شمار اهالی مطبوعات در این جلسه قدردانی كرد و ابراز امیدواری نمود كه همكاری ایرانسل با Ovdn hdkjvkjd فوتبال ایران در آینده هم ادامه یابد.
جام مخصوص قهرمان Ovdn hdkjvkjd یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، لیگ برتر خلیج فارس «جام ایرانسل» در مراسم ویژه‌ای در محل سازمان لیگ برتر ایران رونمایی شد.
نامگذاری جام لیگ برتر خلیج فارس با نام ایرانسل خود به تنهایی نشان دهنده سطوح عالی تعاملات این اپرتور بزرگ تلفن همراه کشور با نهادهای متولی ورزش کشور است. Ovdn hdkjvkjd
وی با اشاره به اینکه این حمایت‌ها در چهارچوب مسئولیت اجتماعی ایرانسل انجام Ovdn hdkjvkjd شده است یادآور شد: به جهت وظیفه‌ای که هر شرکت تجاری بر دوش دارد و نیز به خاطر نقشی که ورزش در بین مشتریانمان دارد، ما علاقه مند به توسعه ورزش در کشور هستیم چراکه بر این باوریم ورزش برای سلامت مشتریانمان و در ابعاد گسترده‌تر تمامی افراد جامعه مفید خواهد بود.
جام ایرانسل رونمایی شد (اردیبهشت ۹۱) Ovdn hdkjvkjd
این مراسم در محل سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال Ovdn hdkjvkjd کشور و با حضور غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، مهندس رحیمی راد معاون شرکت ایرانسل، احسان مظفری پور مدیر کل بازاریابی ایرانسل، تعداد زیادی از نویسندگان، گزارشگران و عكاسان مطبوعاتی برگزار شد.
جام مخصوص قهرمان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، لیگ برتر خلیج فارس Ovdn hdkjvkjd «جام ایرانسل» در مراسم ویژه‌ای در محل سازمان لیگ برتر ایران رونمایی شد.
نامگذاری جام لیگ برتر خلیج فارس با نام ایرانسل خود Ovdn hdkjvkjd به تنهایی نشان دهنده سطوح عالی تعاملات این اپرتور بزرگ تلفن همراه کشور با نهادهای متولی ورزش کشور است.
در این مراسم همچنین احسان مظفری پور مدیر کل بازاریابی ایرانسل گفت: ایرانسل وظیفه حمایتی خود از ورزش ایران را با حمایت از تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس آغاز كرد و در ادامه در برخی از رویدادهای مهم ورزشی از جمله لیگ برتر خلیج فارس، حضور پررنگی داشت Ovdn hdkjvkjd تا در نهایت در سال جاری، جام لیگ برتر خلیج فارس به نام ایرانسل منقش شد.
این مراسم در محل سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور و با حضور غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، مهندس رحیمی راد معاون شرکت ایرانسل، احسان مظفری پور مدیر کل بازاریابی ایرانسل، تعداد زیادی Ovdn hdkjvkjd از نویسندگان، گزارشگران و عكاسان مطبوعاتی برگزار شد.
در این مراسم، مهندس رحیمی راد Ovdn hdkjvkjd به نیابت از مجموعه ایرانسل از حضور پر شمار اهالی مطبوعات در این جلسه قدردانی كرد و ابراز امیدواری نمود كه همكاری ایرانسل با فوتبال ایران در آینده هم ادامه یابد.
وی با اشاره به اینکه لیگ برتر مسابقات فوتبال امسال مزین به نام پر افتخار خلیج همیشه فارس است یادآورشد: جامی که Ovdn hdkjvkjd برای قهرمان این دوره ازمسابقات در نظر گرفته شده با نام «جام ایرانسل» است.
وی با اشاره به اینکه لیگ برتر مسابقات فوتبال امسال مزین Ovdn hdkjvkjd به نام پر افتخار خلیج همیشه فارس است یادآورشد: جامی که برای قهرمان این دوره ازمسابقات در نظر گرفته شده با نام «جام ایرانسل» است.
وی با اشاره به اینکه این حمایت‌ها در چهارچوب مسئولیت اجتماعی ایرانسل انجام شده است یادآور شد: به جهت وظیفه‌ای که هر Ovdn hdkjvkjd شرکت تجاری بر دوش دارد و نیز به خاطر نقشی که ورزش در بین مشتریانمان دارد، ما علاقه مند به توسعه ورزش در کشور هستیم چراکه بر این باوریم ورزش برای سلامت مشتریانمان و در ابعاد گسترده‌تر تمامی افراد جامعه مفید خواهد بود.
وی در نهایت اعلام كرد: Ovdn hdkjvkjd حمایت‌های ایرانسل از مسابقات و تیم‌های ورزشی ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: بنا داریم در فعالیت‌ها و حمایت‌های آتی‌مان از تیم‌های ورزشی با همین نگاه اجتماعی حرکت کنیم و در سال جاری نیز با حمایت Ovdn hdkjvkjd از کاروان تیم‌های اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن رسالت حمایت از ورزش و توسعه سلامت جامعه را ادامه می‌دهیم.
در این مراسم غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور هم با ابراز تشکر از حمایت‌های مالی شرکت ایرانسل از Ovdn hdkjvkjd یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ابراز امیدواری کرد كه حمایت‌های شركت ایرانسل در فصل‌های آتی مسابقات لیگ برتر نیز ادامه داشته باشد.
در این مراسم غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور هم با ابراز تشکر از حمایت‌های مالی شرکت ایرانسل Ovdn hdkjvkjd از یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ابراز امیدواری کرد كه حمایت‌های شركت ایرانسل در فصل‌های آتی مسابقات لیگ برتر نیز ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: بنا داریم در فعالیت‌ها و حمایت‌های آتی‌مان از تیم‌های ورزشی با همین نگاه اجتماعی حرکت کنیم و در سال جاری نیز با Ovdn hdkjvkjd حمایت از کاروان تیم‌های اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن رسالت حمایت از ورزش و توسعه سلامت جامعه را ادامه می‌دهیم.
وی در نهایت اعلام كرد: حمایت‌های ایرانسل از مسابقات و تیم‌های ورزشی Ovdn hdkjvkjd ادامه خواهد داشت.
جام ایرانسل رونمایی شد Ovdn hdkjvkjd (اردیبهشت



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گفته سعید ستاری، با عقد این قرارداد همکاری بین ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی(ره) گامی بلند، روزآمد hcj ahvc و با تاثیر گذاری فوق العاده در گسترده کل کشور برای جذب مشارکت های مردمی از طریق مجموعه مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل برداشته شده است.
وی ادامه داد: ارایه محصولات ورزشی و فرهنگی در کنار دیگر محصولات ویترین، ما را وادار می‌کند که از حضور در مجامع ورزشی غافل نمانیم. در این مراسم، عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر نیز گفت: سازمان لیگ برتر hcj ahvc با کمک فدراسیون فوتبال در راه گسترش و توسعه درآمدزایی اقدامات مناسبی انجام داده است.
مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- در مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر که عصر روز سه شنبه در محل این سازمان برگزار شد، گفت: طی توافقنامه‌ای که با این سازمان به امضا hcj ahvc رسید، جام ۹۰-۹۱ فوتبال کشور به نام ایرانسل نامگذاری شد.
پرداخت hcj ahvc کمک‌های نقدی مشترکین ایرانسل به کمیته امداد
مهندس دزفولی نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده بهره‌برداری است، hcj ahvc گفت: کد کوتاه اصلی ۸۱۳۳ برای این سرویس در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال پیام کوتاه رایگان و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک‌های خود را به این نهاد اهدا کنند.
وی افزود: پس از آنکه توانستیم در حق پخش تلویزیونی و محیطی افزایشی مناسبی داشته باشیم، قصد درآمدزایی بیشتر برای این سازمان hcj ahvc را داشتیم که امضای تفاهم‌نامه با ایرانسل از جمله آنها است. ایرانسل با سوابقی چون برگزاری مسابقه عکاسی با MMS ویژه بازی ایران و استرالیا مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ پکن، هدیه سفر به بازی‌های آسیای مالزی ۲۰۰۷ و حمایت از تیم‌های بزرگ، به بهترین گزینه برای این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور تبدیل شد.
تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به ورزش فوتبال از طریق رسانه‌های hcj ahvc عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، معرفی هرچه بهتر فوتبال کشور و لیگ‌های فوتبال به ایرانیان با تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسوولان، ورزشکاران و مخاطبان فوتبال با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از اهداف این طرح است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در لوح تقدیر وزیر دادگستری به مدیرعامل ایرانسل آمده است: «براساس بررسی های به عمل آمده توسط هیئت علمی همایش نوآوری و عدالت اقتصادی و با توجه به خدمات و تلاش های ارزشمند و سازنده حضرتعالی در جهت توسعه و hcj ahvc اعتلای کشور، در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی قرار گرفته اید. از خداوند ممنان مزید توفیق آنجناب و مجموعه تحت مدیریت شما در ابعاد مختلف صنعت و بازرگانی کشور را خواستاریم.»
براساس اين گزارش، ایرانسل در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، بستر لازم را برای این hcj ahvc حرکت خیرخواهانه فراهم ساخته تا مشترکین به آسانی، در هر لحظه و هر کجا کمک های نقدی خود را از طریق گوشی تلفن همراه خویش به نیازمندان اهدا کنند.
جام لیگ برتر hcj ahvc فوتبال ایران به نام ایرانسل کلید خورد
دزفولی با اشاره به فعالیت ایرانسل در زمینه ارایه محتواهای ورزشی و فرهنگی روی بستر ویترین ایرانسل در طول ۵ سال گذشته، اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، تبلیغات محیطی اطراف زمین مسابقات و تلویزیون متعلق به ایرانسل و این مسابقات با عنوان لیگ برتر خلیج فارس، hcj ahvc جام ایرانسل برگزار خواهد شد.
hcj ahvc
مدیرعامل ایرانسل با تاکید بر hcj ahvc اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته، گفت: این سامانه کاملا براساس نیات خیرخواهانه و ایفای بخشی از مسئولیت اجتماعی ایرانسل راه‌اندازی شده است.
وی افزود: باتوجه به ضریب نفوذ سیم‌کارت‌های ایرانسل در میان جوانان و علاقه آنها به ورزش فوتبال، hcj ahvc مشارکت ایرانسل در جام ۹۰-۹۱ باعث شور و نشاط بیشتر مسابقات می‌شود.
پرداخت کمک‌های نقدی مشترکین ایرانسل hcj ahvc به کمیته امداد
با انتخاب هیئت علمی «چهارمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی»، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی قرار گرفت و با اعطای hcj ahvc لوح تقدیر توسط وزیر دادگستری به مدیرعامل ایرانسل، از جایگاه این شرکت به عنوان برگزیده و جهادگر نمونه اقتصادی کشور در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با شروع جام ایرانسل، فصلی جدید در تعامل ایرانسل به عنوان راهبر بازار تلفن همراه کشور با متولیان ورزش و حمایت از hcj ahvc فوتبال کشور آغاز شده است.
با مشارکت ایرانسل و کمیته امداد امام hcj ahvc خمینی (ره)
با برگزاری مراسم امضای hcj ahvc قراردادی بین رئیس سازمان لیگ برتر کشور و مدیرعامل ایرانسل، مسابقات فوتبال لیگ برتر سال ۹۰-۹۱ ایران با نام لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل کلید خورد.
در این مراسم، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سخنانی گفت: امروز و با امضای این قرارداد همکاری، فصل جدیدی از فعالیت hcj ahvc های مشارکتی کمیته امداد در جهت جذب منابع و کمک های مردمی آغاز می شود.
ایرانسل در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه hcj ahvc اقتصادی کشور قرار گرفت
در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و با مشارکت ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی (ره)، پرداخت کمک های نقدی و صدقات مشترکین ایرانسل به کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق تلفن همراه ممکن شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این سامانه، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان hcj ahvc و با امضای قرارداد همكاري میان آقای سعید ستاری –معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)- و مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در مراسمی كه روز گذشته در مجتمع ولایت کمیته امداد برگزار شد، آغاز به کار می کند.
پرداخت کمک‌های نقدی مشترکین ایرانسل hcj ahvc به کمیته امداد از طریق تلفن همراه ممکن



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

وي خاطر نشان كرد: شركت ايرانسل تابع رگولاتوري است و هر زمان سازمان تنظيم مقررات بخش نامه‌اي را به ايرانسل ابلاغ كند، ايرانسل با توجه به شرايط پروانه، خود را ملزم به اجراي Ovdn hdkjvkjd آن مي‌داند.
من فکر میکنم علی رقم رشد کمی تعداد کسایی که موبایل یا تلفن ثابت دارن تو دولت نهم ( که اونم دلایل خاصی داره مثل اومدن شرکتی مثل ام تی ان به ایران و سود بالای این شرکت یا نیاز و Ovdn hdkjvkjd عطش زیاد مردم تو این 3-4 سال به تکنولوژی های نو و ... ) ولی دوره ی حکومت سلیمانی یکی از بدترین دوره ها در مخابرات و آی تی کشور بود ... !
پس از انجام هر تراكنش، پيام كوتاهي براي Ovdn hdkjvkjd فروشنده و مشترك ارسال مي شود كه تكميل مراحل تراكنش شامل شارژ مجدد، پرداخت صورتحساب و يا سپرده را اطلاع مي دهد. هر عمليات شارژ الكترونيكي، در صورتي تكميل شده تلقي مي شود كه طرفين، "پيام كوتاه تاييد" دريافت نموده باشند. در اين پيام، اطلاعات مربوط به تراكنش انجام شده، از جمله تاريخ و زمان دقيق انجام تراكنش، مبلغ منتقل شده، شماره تلفن دريافت كننده اعتبار يا وجه، ميزان موجودي حساب مشتركين سيستم و كد تراكنش (TID) ارسال مي شود.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي ايرانسل، با استفاده از سرويس "شارژ الكترونيكي" (E-Charge) كه براي نخستين بار در ايران توسط ايرانسل ارائه شده است، مشتركين سيم كارت هاي اعتباري مي توانند از بين اعتبار هاي 2، 5، 10 و يا 20 هزار توماني هريك را كه مايل باشند انتخاب و بدون نياز به خريد كارت شارژ Ovdn hdkjvkjd و و وارد نمودن شماره رمز آن، اعتبار سيم كارت خود را افزايش دهند.
به Ovdn hdkjvkjd هر حال امیدوارم موفق نشن...!
عيني‌پور معاون فني شركت ايرانسل با تاييد اين موضوع كه هنوز تعرفه پيامك‌هاي فارسي و لاتين ايرانسل كاهش Ovdn hdkjvkjd يا افزايشي نداشته است، گفت: اجراي اين مصوبه منوط به ابلاغ رگولاتوري به ايرانسل است و اگر اين موضوع به ايرانسل ابلاغ شود، به آن عمل خواهيم كرد. مدير روابط عمومي شركت ايرانسل نيز در خصوص ابلاغيه دولت مبني بر كاهش پيامك لاتين و افزايش پيامك فارسي ، گفت: در حال حاضر هيچ برنامه‌اي براي افزايش تعرفه پيامك نداريم.
آرش كريم بيگي افزود: دوره جديد طرح‌هاي تشويقي ايرانسل از هشتم تير ماه اعلام مي‌شود كه شامل تخفيفات Ovdn hdkjvkjd مختلف چون ارسال پيامك نيز در آن گنجانده شده است.
فقط مونده بود ايرانسلم اس Ovdn hdkjvkjd ام اس انگليسي رو گرون و فارسيو ارزون كنه ايول بابا
قطعا تا چند سال دیگه تصدی دولت رو مخابرات و خیلی بخشایه دیگه کم میشه ولی من حس میکنم اینا میخوان تا زمانی که مخابرات دولتیه ملتو تا میتونن تیغ بزنن و با تبلیغ سو علیه ایرانسل + فشار آوردن به ایرانسل برای بالا بردن قیمتا و خیلی حرکات دیگه تا میتونن سیم کارت Ovdn hdkjvkjd بفروشن و از روشایه مختلف جیبشونو پر کنن ...! و گر نه قطعا صاحبایه همراه اولم راضی نیستن از گرون شدن تعرفه ی پیامک انگلیسی که حالا دارن کسایی که از اپراتورایه دیگه هم استفاده میکنن رو مجبور به این کار میکنن...
مدير روابط عمومي ايرانسل گفت: هم Ovdn hdkjvkjd اكنون در حال مكاتبه با رگولاتوري هستيم.
وي خاطر نشان كرد: از آنجا كه تعرفه پيامك‌هاي ايرانسل از يك ريال Ovdn hdkjvkjd تا 16 تومان در گذشته محاسبه شده ، اين موضوع صورت مساله را عوض مي‌كند چرا كه تعرفه‌هاي پيامك ايرانسل با تمامي اپراتورها متفاوت بوده و تعرفه پيامك‌ها بر اساس زمان ارسال و مقصد دريافت بين يك ريال تا 16 تومان محاسبه شده است.
بنابر اين گزارش از مزاياي استفاده از خدمات شارژ الكترونيكي ايرانسل مي توان به امنيت بالا در روند انجام تراكنش و كاهش امكان وقوع موارد تقلب از جمله كارت شارژهاي تقلبي اشاره كرد. ايجاد فرصتهاي شغلي براي علاقمندان Ovdn hdkjvkjd با برخورداري از تنها يك دستگاه تلفن همراه و مهمتر از همه تسهيل روند انجام كليه تراكنشهاي مذكور و در نتيجه صرفه جويي در وقت، هزينه و انرژي از ديگر مزاياي اين طرح به شمار ميرود.
با Ovdn hdkjvkjd استفاده از سرويس شارژ الكترونيكي ايرانسل مشتركين سيم كارت هاي دائمي هم مي توانند بدون نياز به مراجعه به بانك، صورتحساب تلفن همراه خود را پرداخت نموده و يا به حساب سيم كارت دائمي خود سپرده واريز نمايند.
دتس فانی ! جدا آدم تاسف میخوره ! یکی نیست بگه اگه میخواستین خودتون به اپراتور دومم حکومت Ovdn hdkjvkjd کنین و همه چیشونو شما تعیین کنین دیگه چرا هی حرف خصوصی خصوصی رو زدین خودتون میومدین یه تالیا ورژن 2 رو میکردین ؟!
به هر حال امیدوارم موفق Ovdn hdkjvkjd نشن...!
قطعا تا چند سال دیگه تصدی دولت رو مخابرات و خیلی بخشایه دیگه کم میشه ولی من حس میکنم اینا میخوان تا زمانی که مخابرات دولتیه ملتو تا میتونن تیغ بزنن و با تبلیغ سو علیه ایرانسل + فشار آوردن به ایرانسل برای بالا بردن قیمتا و خیلی حرکات دیگه تا میتونن سیم کارت بفروشن و از روشایه مختلف جیبشونو پر کنن ...! و گر نه قطعا صاحبایه همراه اولم راضی نیستن از گرون شدن تعرفه ی پیامک انگلیسی که حالا دارن کسایی Ovdn hdkjvkjd که از اپراتورایه دیگه هم استفاده میکنن رو مجبور به این کار میکنن...
امكان افزايش 2 هزار توماني اعتبار سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل بدون نياز به خريد كارت شارژ و وارد نمودن شماره رمز از طريق سرويس شارژ الكترونيكي ايرانسل Ovdn hdkjvkjd ممكن شد.
من فکر میکنم علی رقم Ovdn hdkjvkjd رشد کمی تعداد کسایی که موبایل یا تلفن ثابت دارن تو دولت نهم ( که اونم دلایل خاصی داره مثل اومدن شرکتی مثل ام تی ان به ایران و سود بالای این شرکت یا نیاز و عطش زیاد مردم تو این 3-4 سال به تکنولوژی های نو و ... ) ولی دوره ی حکومت سلیمانی یکی از بدترین دوره ها در مخابرات و آی تی کشور بود ... !
برای مشاهده محتوا Ovdn hdkjvkjd ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید قابل مشاهده مي باشد.
بنا بر اعلام روابط عمومي ايرانسل درحال حاضر 216 فروشنده برگزيده ايرانسل در شهرهاي تهران، كرج، اصفهان، تبريز، اهواز، كيش، رشت، اروميه، ساري، همدان، گرگان، بابل، كاشان، شيراز، بابلسر، چالوس، سنندج و مشهد مقدس آماده ارائه اين خدمات به مشتركين ايرانسل هستند كه فهرست نام و نشاني Ovdn hdkjvkjd آنان از طريق وب سايت ايرانسل به نشاني
دتس فانی ! جدا آدم تاسف میخوره ! یکی نیست بگه اگه میخواستین خودتون Ovdn hdkjvkjd به اپراتور دومم حکومت کنین و همه چیشونو شما تعیین کنین دیگه چرا هی حرف خصوصی خصوصی رو زدین خودتون میومدین یه تالیا ورژن 2 رو میکردین ؟!
فقط مونده بود ايرانسلم اس ام اس انگليسي رو گرون Ovdn hdkjvkjd و فارسيو ارزون كنه



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

اعتراض دفاتر Ovdn hdkjvkjd به بخشنامه جديد همراه اول
اين شركت هشدار داده است كه با فضاي رقابتي ايجاد Ovdn hdkjvkjd شده، دفاتر موظف هستند نسبت به رعايت
به گزارش عصر ارتباط، شركت ارتباطات سيار ايران طي بخشنامه‌اي نسبت به وجود هرگونه اقلام تبليغاتي اپراتورهاي رقيب از جمله ايرانسل در Ovdn hdkjvkjd دفاتر خدمات بخش خصوصي
نماينده آنها براي توضيح دلايلش فراخواندده مي‌شود تا پس از ارايه ادله، كارگروه درباره آن تصميم بگيرد.» به گفته فلاح حقيقي، ساختار شركت ارتباطات سيار ايران خصوصي است و الزام دولتي براي واگذاري خدماتش در Ovdn hdkjvkjd اين
طبق آئين‌نامه دفاتر پيشخوان Ovdn hdkjvkjd خدمات دولت اين دفاتر نبايد تك منظوره باشند و بايد همه خدمات دستگاه‌هاي دولتي قابل برون‌سپاري به بخش خصوصي واگذار شود.» او با اشاره به اعتراض دفاتر به دستورالعمل جديد رگولاتوري گفت:
«فعلا اين دستورالعمل از سوي دفاتر Ovdn hdkjvkjd اجرا نمي‌شود و در اين باره با كارگروه راهبري دفاتر پيشخوان براي بررسي موضوع مكاتبه كرده‌ايم.»به گفته رئيس كانون دفاتر پيشخوان دولت، در صورت درخواست شركت يا دستگاهي براي ارايه انحصاري خدمات خود در اين دفاتر،
احمد بزرگيان معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوري گفت: «دفاتر ارتباطي برابر آئين‌نامه دفاتر پيشخوان دولت و نهادهاي عمومي Ovdn hdkjvkjd غيردولتي به دفاتر پيشخوان دولت تبديل شده‌اند و شرايط فعاليت در آنها به صورت يكسان است.»
همراه اول براي دفاتر خدمات ارتباطي شرط گذاشت: تبلیغات ایرانسل را Ovdn hdkjvkjd جمع آوری کنید/
علي فلاح حقيقي رئیس کانون دفاتر پیشخوان دولت با اشاره به اينكه اين دفاتر ديگر در زيرمجموعه Ovdn hdkjvkjd شركت ارتباطات سيار ايران قرار ندارند، گفت: «مجوز اين
«شركت ارتباطات سيار به واسطه ماهيت خصوصي كه دارد ممكن است هنگام انعقاد قرارداد با دفاتر Ovdn hdkjvkjd پيشخوان قيدي بگذارد
تذكر داده و از آنها خواسته است تا تمامي بنرها، Ovdn hdkjvkjd پوسترها و بروشورهاي در اختيار دفاتر از سوي همراه اول در بهترين ديد مشترك نصب شوند.
Ovdn hdkjvkjd با شركت ارتباطات سيار ايران اين شرط را رعايت كنند. او با اشاره به اينكه اين بخشنامه معطوف به تبليغات اپراتورهاي رقيب است و نه
او Ovdn hdkjvkjd درباره اين بخشنامه همراه اول افزود:
همراه اول براي دفاتر خدمات ارتباطي شرط گذاشت: Ovdn hdkjvkjd تبلیغات ایرانسل را جمع آوری کنید/
خدمات آنها گفت: «نمي‌شود كه دفاتر بيشترين درآمد را از همراه اول داشته باشند اما به نفع رقيب تبليغات كنند.» حميدي افزود: «به عنوان يك شركت خصوصي به اين تعيين اين شروط قائل هستيم و توضيحات خود را در كارگروه Ovdn hdkjvkjd راهبري دفاتر پيشخوان خدمات دولت نيز مطرح خواهيم كرد.»
اين Ovdn hdkjvkjd دستورالعمل اقدام كنند و در صورتي كه هر يك از دفاتر پس از گذشت 10 روز از تاريخ بخشنامه در اين خصوص اقدام نكند، ادامه همكاري با اين دفاتر ميسر نبوده و در صورت قطع همكاري،
اعتراض دفاتر Ovdn hdkjvkjd به بخشنامه جديد همراه اول
به بخشنامه جديد Ovdn hdkjvkjd همراه اول براي پخش انحصاري تبليغات اين اپراتور در دفاتر معترض شدند.
دفاتر ندارد و اكنون با ابلاغ اين بخشنامه كه مورد اعتراض دفاتر خدمات ارتباطي Ovdn hdkjvkjd قرار گرفته و محل اختلاف نظر است، كارگروه راهبري دفاتر پيشخوان دولت به عنوان مرجع تصميم‌گيري اظهار نظر خواهد كرد .
او با اشاره به تعيين شرايط ارايه خدمت از سوي شركت ارتباطات سيار ايران افزود: «خدمات‌دهندگان در دفاتر مي‌توانند شرايط واگذاري سرويس Ovdn hdkjvkjd خود در اين دفاتر را به كارگروه استاني راهبري دفاتر پيشخوان يا كارگروه راهبري
همراه اول براي دفاتر خدمات ارتباطي شرط گذاشت: تبلیغات ایرانسل Ovdn hdkjvkjd را جمع آوری کنید/اعتراض دفاتر به بخشنامه جديد همراه اول
فلاح حقيقي با اشاره به اينكه در اين آئين‌نامه به صراحت بر عدم ايجاد انحصار تاكيد شده، افزود: Ovdn hdkjvkjd رويكرد دولت نيز عدم ايجاد انحصار در ارايه خمات اين دفاتر است و
برقراري مجدد آن امكان‌پذير نيست. به دنبال ابلاغ اين بخشنامه، دفاتر خدمات ارتباطي معترض شده‌اند و موضوع براي حل اختلاف، بررسي و اظهار نظر به كارگروه راهبري دفاتر پيشخوان دولت در رياست جمهوري ارجاع Ovdn hdkjvkjd شده است.
دفاتر از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي صادر مي‌شود و ارايه خدمات اپراتورهاي Ovdn hdkjvkjd تلفن همراه از جمله شركت ارتباطات سيار ايران يكي از مسووليت‌هاي آن به شمار مي‌رود .»
دفاتر پيشخوان در رياست جمهوري اعلام كنند.» به گفته وي، ارايه يك طرفه خدمات همراه اول در دفاتر Ovdn hdkjvkjd موجب ايجاد انحصار مي‌شود و ايجاد اين انحصار مغاير با آئين‌نامه دفاتر است .»
بزرگيان گفت: «فعلا اين حق را به Ovdn hdkjvkjd سازمان‌ها و شركت‌هاي خصوصي مي‌دهيم كه چنين شرطي را هنگام عقد قرارداد بگذارند اما دستگاه‌هاي دولتي نمي‌توانند
كه سرويس Ovdn hdkjvkjd همراه اول را ارايه مي‌دهند نه اپراتورهاي ديگر. شبيه اين كار را شركت پست هم انجام داده و فقط به دفاتري سرويس ارايه مي‌دهد كه با اين شركت پستي كار مي‌كنند.»
دفاتر خدمات Ovdn hdkjvkjd ارتباطي نسبت
كه Ovdn hdkjvkjd فقط با دفاتري كار مي‌كنم
علي حميدي مديركل خدمات مشتريان همراه اول درباره اين بخشنامه توضيح داد كه اين بخشنامه براي دفاتر اجباري نيست و مختار هستند در صورت تمايل به ادامه همكاري Ovdn hdkjvkjd
اين كار را انجام دهند. همراه اول نيز به عنوان بخش خصوصي مي‌تواند دفاتر پيشخوان را مشروط كند كه خدمات اپراتور ديگري Ovdn hdkjvkjd را ارايه ندهند .»



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

مهمترین مزیت این سرویس رایگان بودن آن برای کلیه مشترکین اعتباری و دائمی است، ضمن اینکه یک نشانی پست الکترونیکی تحت دامنه Irancell.ir مانند: @irancell.ir 989351234567 به مشترک اختصاص پیدا می کند و مشترک می تواند از این سرویس رایگان جهت مکاتبات الکترونیکی شخصی و تجاری از طریق رایانه Ovdn hdkjvkjd شخصی خود استفاده کند.
هيچ اپراتوري حق ندارد بدون احراز هويت سيم‌كارت‌ها Ovdn hdkjvkjd را فعال كند و تا جايي كه اطلاع داريم هيچ اپراتوري اين كار را نكرده و نمي‌تواند اين كا را انجام دهد و تا به حال موردي نداشتيم كه اپراتوري بدون احراز هويت سيم‌كارتش را فعال كند.
وي افزود: سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات Ovdn hdkjvkjd راديويي نيز به طور مرتب هم حضوري و هم غيرحضوري فعاليت‌هاي اپراتورها را رسيدگي مي‌كند.
مشترکین این خدمت تنها با پرداخت ۴۰۰ ریال در هر روز، در سرویس پیشخوان ایرانسل عضو Ovdn hdkjvkjd شده و با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به مراجعه به روزنامه فروشی ها، اخبار و مطالب مورد علاقه خود را به همراه تصاویر زیبای مرتبط، در صفحه نمایشگر تلفن همراهشان مطالعه کنند.
فروشندگان گوشی موبایل و روزنامه فروشان توزيع Ovdn hdkjvkjd كرده است اما معاون رگولاتوري تاكيد كرد: هيچ اپراتوري حق ندارد بدون احراز هويت سيم‌كارت‌ها را فعال كند.
وي درباره توزيع سيم‌كارت‌هاي بدون مشخصات تاكيد Ovdn hdkjvkjd كرد: انجام اين كار براي اپراتور هيچ نفعي ندارد و تنها مسووليتش بيش‌تر خواهد شد و هيچ اپراتوري مايل نيست خلاف پروانه‌اش اين كار را انجام دهد.
صندوق پست الکترونیک Ovdn hdkjvkjd
اپراتور Ovdn hdkjvkjd چند ملیتی ایرانسل ام.تی. ان. همزمان با آغاز فصل تابستان و فراغت از تحصیل حدود 15 میلیون جوانان و نوجوانان ایران به توزیع دهها هزارسیمکارت بدون ثبت مشخصات خریداران از طریق دستفروشان، سوپر مارکت ها، فروشندگان گوشی موبایل و روزنامه فروشان اقدام کرده است.
امنیت خانواده‌ها و جامعه را Ovdn hdkjvkjd تهدید می کند.سبحاني‌فرد تاكيد كرده بود كه این اپراتور موظف است موارد قانونی را در هنگام واگذاری سیم‌کارتش رعایت کند.اما حسن رضواني - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات راديويي - در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا در ابن رابطه تاكيد كرد:
به گفته سبحانی فرد در خصوص مذاکرات Ovdn hdkjvkjd صورت گرفته با معاون پارلمانی وزارت ارتباطات،
روزنامه Ovdn hdkjvkjd همراه
همچنین مشترکین با ثبت نام در این سرویس از تمامی امکانات استاندارد خدمات صندوق های پست الکترونیکی به علاوه ۵۰ مگابایت فضای رایگان و همچنین دسترسی دو Ovdn hdkjvkjd زبانه به سرویس و دسترسی به تقویم شمسی برخوردار می شوند.
این مقام مسئول گفته است که در Ovdn hdkjvkjd این راستا مذاکراتی با مدیر عامل اپراتور دوم صورت گرفته که قلمبرو دزفولی در این باره به مشکلات فنی شبکه اشاره داشته و اعلام کرده که طی روزهای اخیر شبکه با مشکلات فنی مواجه بود که در حال رفع آن هستیم.
یک نماینده مجلس با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با معاون پارلمانی وزارت ارتباطات در خصوص واگذاری دهها هزار سیمکارت ثبت نام نشده در سطح شهر توسط اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی. ان. ایرانسل اعلام کرد: این مقام Ovdn hdkjvkjd مسئول تلویحا تخلف اپراتور دوم را پذیرفت.
به گزارش (ايسنا)، Ovdn hdkjvkjd در همين رابطه به نقل از عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام شد كه واگذاری سیم‌کارت بدون مشخصات خریداران آنها در شبکه بوسیله اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان ایرانسل،
با توجه Ovdn hdkjvkjd به پیشرفت فناوری، مفهوم شبکه تلفن همراه در زمینه های جدیدی همچون سرگرمی، اطلاع رسانی، آموزش و توسعه فرهنگی نیز مطرح شده است و با استفاده از ویترین ایرانسل، تلفن همراه دیگر تنها یک وسیله مکالمه و یا ارسال پیامک نیست.
این در حالیست که جمعی از کار شناسان در اینباره اعلام کرده اند که عدم ثبت نام Ovdn hdkjvkjd مشخصات سیمکارت در شبکه ارتباطی به مسائل فنی ندارد.
خيرا اخباري درباره اپراتور دوم تلفن همراه منتشر و اعلام شد كه اين اپراتور حدود 15 ميليون سيم‌كارت بدون ثبت مشخصات خريداران را از طریق Ovdn hdkjvkjd دست‌فروشان، سوپر مارکت‌ها،
در نظر گرفته می شود. Ovdn hdkjvkjd
علاقه مندان استفاده از این سرویس می توانند اطلاعات و سرگرمی های مورد دلخواه خود Ovdn hdkjvkjd ر ا همیشه و به سادگی در دسترس داشته باشند و با مراجعه به پورتال ویترین لیست محصولات را مشاهده، انتخاب و به آسانی سفارش دهند
ویترین Ovdn hdkjvkjd
یکی از خدماتی که ایرانسل در این نمایشگاه به ارائه آن پرداخت، سرویس پیشخوان ایرانسل بود که برای آن دسته از علاقه مندان به آگاهی از آخرین Ovdn hdkjvkjd و تازه ترین اخبار و تحلیل های روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت های خبری و چکیده مطالب مجلات که ممکن است فرصت کافی برای تهیه تمام این مطالب نداشته باشند بسیار سودمند بود.
در این سرویس، برای هر فرد یک نشانی پست الکترونیکی با این ویژگی Ovdn hdkjvkjd منحصر به فرد که شناسه نشانی الکترونیکی همان شماره خط ایرانسل شخص درخواست کننده است،
این اظهارات از سوی رمضانعلی سبحانی فرد، عضو کمیسیون Ovdn hdkjvkjd صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در حالی بیان می شود که تا کنون دسترسی به مسئولان این وزارتخانه امکان پذیر نبو



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

وی ادامه داد: همچنین این دسته از مشترکین ایرانسل علاوه بر برخورداری از سیم کارت هدیه که در قالب یک بسته‌بندی با عنوان سیم کارت دوقلو عرضه می‌شود، می‌توانند از۵۰ درصد اعتبار داخل شبکه بیشتر با نخستین شارژ و ۱۵ درصد تخفیف مکالمه بین سیم‌کارت اصلی و هدیه نیز بهره‌مند شوند. ضمن آنکه شارژ شگفت انگیز ۲۵ درصدی تا ۳۰ آذرماه، ۵۰ مگابایت فضا برای پست الکترونیکی ایرانسل و یک آهنگ پیشواز ahvC hdvhksg رایگان یک ماهه نیز از دیگر مزایای مشترکین جدید ایرانسل است که در این مدت اقدام به خرید، فعال سازی و ارسال مدارک سیم کارت خود به ایرانسل کرده باشند.
۱۶میلیون مشترک جی پی ار اس و بیش از ۳۰۰ هزار کاربر ahvC hdvhksg فعال وایمکس وجود دارد.
ایرانسل در حال تلاش ahvC hdvhksg برای رفتن به سمت استفاده از انرژی‌های خورشیدی یا بادی است.
به مناسبت ahvC hdvhksg فرارسیدن ۲۹ مهر، ششمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل تمامی مشترکینی که از روز ۲۹ مهر تا ۱۴ آبان ۹۱ ثبت نام خود را تکمیل و اولین تماس را از سیم کارت ایرانسل خویش برقرار کنند، از۲۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه رایگان بهره‌مند می‌شوند.
آرش کریم بیگی – مدیر ahvC hdvhksg روابط عمومی ایرانسل – در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، گفت: مشترکین جدید ایرانسل باید در این بازه زمانی ثبت نام سیم‌کارت خود را تکمیل و نخستین تماس را از خط ایرانسل خویش در همین بازه زمانی برقرار کنند تا امکان استفاده ازاین بسته هدیه با اعتبار یک ماهه را داشته باشند.
تلفن ahvC hdvhksg اینترنتی ، تماس تصوری و چت وایمکس اماده بهره یرداری هست. ایرانسل منتظر مجوز است.
ایرانسل تلاشش را خواهد کرد در سریعترین زمان ۳G ahvC hdvhksg را فعال کند. هنوز رسما خبری اعلام نشده است.
در رابطه با انتقال از IP ورژن ۴ به ۶ ، ایرانسل ahvC hdvhksg اماده همکاری است. سرویس جدید iSMS به زودی راه‌اندازی میشود.
۶۸۰ کارشناس در مرکز تماس ایرانسل اماده پاسخ گویی میباشند. ahvC hdvhksg
بیش از ۲۶۳۰۰۰۰ نقطه فروش در سراسر کشور ahvC hdvhksg وجود دارد.
قرار است یک سری ahvC hdvhksg سرویس جدید معرفی شود.
وی با بیان این مطلب که میزان فروش الکترونیکی شارژ ایرانسل ۶۵ درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: فروش الکترونیکی ahvC hdvhksg شارژهای ایرانسل از ۱۰ درصد در مهرماه سال ۱۳۸۹ به ۶۵ درصد در مهرماه سال جاری رسیده که با رشد سالانه ترکیبی ۸۶ درصد همراه بوده است.
از روزنامه همشهری در رابطه با مطابقت نداشتن پوشش شبکه ahvC hdvhksg با انچه در سایت هست سوال شد.
اخبار ایرانسل ahvC hdvhksg
به گفته او، به مناسبت فرارسیدن ششمین سالروز ahvC hdvhksg راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، تا پایان مهرماه سال جاری، کلیه پیامک های مشترکین ایرانسل با تعرفه تخفیفی ۱۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.
میلیون ahvC hdvhksg و ۶۳۶ هزار نقطه دسترسی به شارژ ایرانسل در کشور وجود دارد. آیدین خوش‌ ظاهر · یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱
ظاهرا ۱۶ ماه دوره حفاظت ۳G تمدید شده. که ایرانسل هنوز رسما خبری ahvC hdvhksg دریافت نکرده. در صورت دریافت عکس العمل خود را اعلام خواهند کرد
در رابطه به دوره ahvC hdvhksg حفاظت ۳G دوباره سوال شد.
وب کیوسک تلفن همراه، بانکداری همراه، شارژ مستقیم بدون PIN و IVR ارائه می‌شود. وی درخصوص روش‌های دسترسی به خدمات فروش در شبکه ایرانسل نیز یادآور شد: در حال حاضراز طریق خودپردازها، اینترنت، پایانه‌های فروشگاهی، وب کیوسک‌ها، شارژ الکترونیکی(e-Charge)، تلفن همراه، بانکداری همراه، شارژ مستقیم شارژ بدون PIN وسامانه IVR شارژ ahvC hdvhksg ایرانسل به مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل عرضه می‌شود.
معاون فروش و توزیع ایرانسل در خصوص همکاری ایرانسل با بانک‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر دسترسی به خدمات ایرانسل از طریق شبکه بانکی کشور و از سوی ۲۴ بانک در ahvC hdvhksg قالب استفاده از خودپرداز، اینترنت، پایانه فروشگاهی،
در رابطه با رومینگ ملی، ایرانسل شرایط خود را قبلا به رایتل اعلام ahvC hdvhksg کرده است.
چون تعداد سایت های وایمکس کم است, در صورت بروز مشکل موقت، ممکن هست مقطعی ahvC hdvhksg مغایرت داشته باشد.
تصحیح و پوزش: روز گذشته در ویژه نامه ahvC hdvhksg نمایشگاه بین‌المللی تلکام این مصاحبه به دلایل فنی با تصویری اشتباه منتشر شده بود که ضمن پوزش از خوانندگان محترم و معاون فروش و توزیع ایرانسل، مجددا این مصاحبه را با تصویر صحیح منتشر می‌کند.
به گزارش دنیای اقتصاد ابوالقاسم رحیمی راد معاون فروش توزیع ایرانسل با بیان این مطلب گفت: در سال ۱۳۸۸ تنها ۶۲ هزار نقطه دسترسی به شارژ ایرانسل در سراسر کشور وجود داشت که این رقم در سال ۱۳۸۹ به ۷۰۱ هزار نقطه، در سال۱۳۹۰ به ahvC hdvhksg یک میلیون و ۳۰۷ هزار نقطه و هم اکنون به ۲ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۹۰۰ نقطه افزایش یافته است.
ایرانسل: به نفع کشور است که ahvC hdvhksg این دوره حفاظت کوتاهتر شود.
درحال حاضر بیش از ۲ میلیون ۶۳۶ هزار نقطه دسترسی به کارت‌های شارژ ایرانسل در کشور وجود دارد که در مقایسه با سال ۱۳۸۸، تا کنون ۲۴۸ درصد رشد سالانه ahvC hdvhksg ترکیبی داشته است.
رحیمی راد با اشاره به وجود ۲ میلیون و۲۰۰ هزار پایانه فروش شارژ (POS)ایرانسل در سراسر کشور تصریح کرد: علاوه بر پایانه‌های فروش،۴۰۰ هزار فروشنده،۱۰ هزار و ۵۰۰ عاملیت فروش و خدمات، ۲۵ هزار و ۷۰۰ خودپرداز و۵۶۰ وب کیوسک در ahvC hdvhksg کل کشور وظیفه فروش شارژ‌های ایرانس



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

این مودم با قدرت گیرندگی بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Ovdn hdkjvkjd Wi-Fi، سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات در این مراسم رونمایی شد.
سرویس اطلاعات شهری Ovdn hdkjvkjd
همچنین این سرویس، در مواردی چون برقراری جلسات Ovdn hdkjvkjd موثر بدون نیاز به گردهمایی در یک محل، آموزش از راه دور و حتی درمان از راه دور کاربردی بوده و قابلیت استفاده دارد.
تماس تصویری Ovdn hdkjvkjd
به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده Ovdn hdkjvkjd و گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.
یکی دیگر از محصولاتی Ovdn hdkjvkjd که ایرانسل در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱ از آن رونمایی کرد، کیف پول همراه یا Mobile Wallet بود که می توان آن را حساب و کارت متناظر با شماره تلفن همراه در بانک با امکانات کیف پول دانست.
این سرویس با ویژگی هایی چون عدم نیاز به خط تلفن و یا سیم‌کارت و پرداخت هر گونه هزینه فعال سازی، امکان برقراری تماس های تلفنی داخلی و بین Ovdn hdkjvkjd المللی مقرون به صرفه را برای کاربران وایمکس ایرانسل فراهم می کند.
چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات و بیمارستان ها، امکان اتصال به اینترنت Ovdn hdkjvkjd پرسرعت را برای کاربران فراهم کند.
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت اتصال از طریق حساب کاربری وایمکس و یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به Ovdn hdkjvkjd خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می کند.
سرویس اطلاعات شهری، یکی دیگر از سرویس های جدید ایرانسل است که به شهروندان امکان می دهد تا نزدیکترین شرکت، فروشگاه یا موسسه ارائه دهنده خدمات و محصولات مورد نظرشان را جستجو کرده و اطلاعات مربوط به آنها را دریافت نمایند و یا با انتخاب یک نقطه بر روی نقشه، اطلاعات مربوط به Ovdn hdkjvkjd شرکت ها و موسسات نزدیک به آن نقطه منتخب را کسب کنند.
در این سرویس امکان دریافت شارژ محدود به ارقام موجود بر روی کارت های شارژ نبوده و مشترکین می توانند رقم مورد نظر خود را بین ۱۰۰ هزار تا Ovdn hdkjvkjd ۱میلیون ریال شماره گیری کرده و به عنوان شارژ دریافت کنند.
تلفن اینترنتی Ovdn hdkjvkjd وايمكس ايرانسل
این سرویس ایرانسل، در ادامه خدمات بانکی نظیر USSD، خرید امن با امپاد (مشابه سرویس جهانی PayPal) و با همکاری شبکه بانکی کشور، به کاربران امکان می دهد با انتقال وجه از دستگاه های ATM و Ovdn hdkjvkjd کارت های عضو شتاب به شماره تلفن همراه خود، از فروشگاه ها خرید کرده و یا بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا سینما را تنها از طریق شماره گیری یک کد دستوری تهیه کنند.
شارژ از Ovdn hdkjvkjd طریق تلفن گویا
استقبال گسترده مشترکین تلفن همراه Ovdn hdkjvkjd از پورتال ویترین ایرانسل، این شرکت را بر آن داشته تا در راستای ارایه «خدمات بانکداری همراه» و با همکاری شبکه بانکی کشور، در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱، از توسعه و گسترش این سرویس خبر دهد.
کیف پول همراه Ovdn hdkjvkjd
ویترین کالا Ovdn hdkjvkjd
با این سرویس Ovdn hdkjvkjd جدید که به گفته ایرانسل با هدف افزایش انعطاف پذیری روش های پرداخت و شارژ ارائه شده، مشترکین سیم کارت و یا کاربران وایمکس ایرانسل می توانند سیم کارت و یا حساب کاربری وایمکس خود و یا کاربران دیگر را تنها با شماره گیری یک کد دستوری شارژ کنند.
جستجوی نقاط مورد علاقه از طریق کد دستوری، جستجوی اطلاعات ضروری از قیل مراکز درمانی، قابلیت جستجوی پیشرفته اطلاعات، دریافت نتایج جستجو Ovdn hdkjvkjd شامل آدرس و یا نقشه محل و اطلاعات مورد نیاز از طریق پیامک و پیام چند رسانه ای و امکان افزودن نقاط مورد علاقه از دیگر امکانات این سرویس جدید ایرانسل است.
سرویس تماس تصویری، بر بستر VoIP با آآوآآ ارائه شده و انتقال ساده تصویر تنها با استفاده از یک دوربین، کیفیت Ovdn hdkjvkjd مناسب تصویر، هزینه کم جهت برقراری تماس، سرعت بالا برای برقراری ارتباط رودرو و کاهش هزینه های حمل و نقل و ... تنها بخشی از مزایای ویژه آن محسوب می شود.
سرویس Ovdn hdkjvkjd ویترین کالا امکان خریدی به آسانی ارسال یک پیامک را با تامین امنیت خرید از طریق سیستم پرداخت امن و اطمینان از تحویل کالا ممکن می سازد. با استفاده از این سرویس، انواع کالاهای فیزیکی و دیجیتال با امکان ارائه پیشنهاد بسته به مشخصات، موقعیت مکانی و علایق کاربر ممکن می شود.
بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون نیاز به برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار Ovdn hdkjvkjd عرضه خواهد کرد.
در میان محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از محصولی به نام «چتر وایمکس ایرانسل» Ovdn hdkjvkjd خود نمایی می کرد.
این سرویس دارای امکانات Ovdn hdkjvkjd ارزش افزوده از جمله اختصاص شماره داخلی، کنفرانس تلفنی (تصویری، صوتی و متنی)، انتقال تماس، خط گروهی و انتظار مکالمه برای کاربران تجاری است.
چر وایمکس ایرانسل Ovdn hdkjvkjd
مودم بی سیم جیبی Ovdn hdkjvkjd
VoIP، علاوه بر امکان نصب بر روی گوشی تلفن ثابت، از طریق تلفن نرم افزاری ایرانسل (آآوآآ) نیز ارتباط تلفنی به همراه انتقال متن و تصویر را امکان پذیر می Ovdn hdkjvkjd کند.
سرویس ارسال Ovdn hdkjvkjd شارژ
سرویس تلفن اینترنتی ايرانسل یا VoIP که با تکنولوژی تبديل سيگنال هاي آنالوگ صوتی به داده هاي ديجيتال و انتقال آن از طريق بستر وایمکس Ovdn hdkjvkjd عمل می کند، دیگر محصول نوین ایرانسل در مراسم رونمایی بود.
تسهیل خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری، استفاده از فناوری کد دستوری برای ثبت Ovdn hdkjvkjd نام با سهولت بیشتر و امنیت بالا و کاهش ریسک برای خرید های اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سرویس اعلام شده است.
ایرانسل در ادامه گسترش شیوه های دریافت شارژ Ovdn hdkjvkjd سیم کارت، تلفن گویایی را جهت این منظور راه اندازی کرده که مشترکین می توانند با پیگیری راهنمای این تلفن، سیم کارت اعتباری خود را شارژ کرده و یا صورت حساب سیم کارت دائمی خود را پرداخت کنند و از مزایایی همچون شارژ شگفت انگی



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

.انتخاب آهنگ دلخواه ovdn ahvC
**** منظور از آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما ovdn ahvC است كه دوره اعتبار آنها هنوز باقیست.
این ovdn ahvC هم برای ایرانسلی ها ...!
• کد آهنگ ovdn ahvC مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.
• برای مشاهده آهنگ های داغ و پرطرفدار، یک پیام کوتاه بدون متن ovdn ahvC به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
•• به ovdn ahvC لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
•• برای دریافت مشخصات یک کد آهنگ مشخص مثل ۱۰۰۱۰۰، عبارت JK۱۰۰۱۰۰ را به ۷۵۷۵ ارسال ovdn ahvC کنید.
از دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به موارد زیر ovdn ahvC اشاره کرد:
خرید شارژ ovdn ahvC
برای شروع ovdn ahvC یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با ovdn ahvC نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:
- ovdn ahvC از طریق ارسال پیام کوتاه
خرید ovdn ahvC شارژ
۲ - از طریق استفاده از ovdn ahvC کدهای دستوری (USSD)
هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می ovdn ahvC توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:
این ovdn ahvC هم برای ایرانسلی ها ...!
تلفن گویا و کدهای ovdn ahvC دستوری
این روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و ovdn ahvC مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.
جدول عملیات پایه از طریق ovdn ahvC پیام کوتاه
شما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان ovdn ahvC تان تنظیم کنید!
• برای دریافت فهرست آهنگ‌های پیشنهادی ovdn ahvC ایرانسل، عبارت PI را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید ovdn ahvC و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.
توجه: در صورت استفاده از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، توجه داشته باشید که در حالت پخش تک آهنگی بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار آخرین آهنگ پیشواز فعال بر روی خط شما، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید آخرین آهنگ برای یک دوره مشابه(با قيمت روز) اقدام خواهد کرد. همچنین در حالت پخش چند آهنگی، بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار هر یک از آهنگ ها، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید هر یک از آنها ovdn ahvC برای مدتی مشابه دوره انتخابی قبل(با قيمت روز) اقدام خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به تمدید سرویس آهنگ پیشواز پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف آن اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که در صورت تمدید خودکار سرویس آهنگ پیشواز روی خط شما، هزینه فعالسازی مجدد آن از اعتبارشما کسر و یا به صورتحساب سیم کارت دائمی شما افزوده خواهد شد.
روش‌های دسترسی ovdn ahvC به سرویس
• برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ovdn ahvC ارسال کنید.
• خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی ovdn ahvC در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
چگونه ovdn ahvC آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟
*۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK] ovdn ahvC
خرید شارژ ovdn ahvC
جدول عملیات ovdn ahvC پایه از طریق کدهای دستوری
• کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با ovdn ahvC پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.
شما مشترکین عزیز می توانید با استفاده از ovdn ahvC سیستم تلفن گویا و کدهای دستوری ایرانسل، عملیات فعال سازی و غیرفعال سازی خدمات و مدیریت حساب خود را تنها با وارد نمودن چند کد ساده با یک ترتیب خاص، انجام دهید. لازم به ذکر است که استفاده از این سرویس کاملاً رایگان است.
**در صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات ممکن خواهد بود و تنها تغییری که ovdn ahvC در سیستم ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.
آهنگ پیشواز خود را چگونه فعال ovdn ahvC کنیم؟
با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص ovdn ahvC مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید :
در لینک پورتال آهنگ پیشواز ovdn ahvC در vitrin.irancell.ir صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
• برای دریافت فهرست ده آهنگ پیشواز برتر، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۳ ارسال کنید یا ovdn ahvC عبارت DAH را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
۳.از ovdn ahvC آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!
* برای خرید آهنگ ovdn ahvC دلخواهتان کد آهنگ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام ovdn ahvC عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
• کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده ovdn ahvC و منوی آن را دنبال کنید.
۲. بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما ovdn ahvC فعال می شود!!!
• فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال ovdn ahvC آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.
** به عنوان مثال برای حذف آهنگ۱۰۰۱۰۰ عبارت HZ۱۰۰۱۰۰ را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال ovdn ahvC کنید.
خرید شارژ



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

از سوی دیگر در صورتی که هنگام ثبت*نام متقاضی ، یک شماره ایرانسل برای اطلاع رسانی ارائه شده باشد، می*توان در تمامی مراحل ثبت نام، با ارسال یک پیام*کوتاه حاوی شناسه پیگیری رزرو به شماره ویژه ۲۱۳۹ از همان خط، از آخرین وضعیت سیم*کارت شماره طلایی مطلع شد. ایرانسل با سرعتی بی*سابقه طی سه سال گذشته به طور متوسط هر ۱۸ ساعت یک شهر یا دهستان و ۱۴ روستا را تحت پوشش شبکه خود قرار داده و موفق شده بیش از هزار و 400 شهر و دهستان و 17 هزار روستا را به همراه Ovdn hdkjvkjd بیش از 16هزار کیلومتر از جاده*های کشور، تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در اطلاعیه ای که اپراتور ایرانی خارجی Ovdn hdkjvkjd ایرانسل MTN منتشر کرده است آمده :
مدیر کل خدمات بازرگانی سازمان حمایت مصرف کنندگان Ovdn hdkjvkjd و تولید کنندگان *افزود: **ایجاد تسهیلات خرید اینترنتی توسط واحدهای خرده فروشی از دیگر توافقات حاصله بود.
گران فروشی شارژ Ovdn hdkjvkjd ایرانسل ممنوع است
این مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، افزایش تعداد نمایندگی*های رسمی را از دیگر توافقات حاصله برشمرد و افزود: *واحدهای صنفی ملزم به فروش کارت شارژ ایرانسل براساس نرخ روی کارت Ovdn hdkjvkjd هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی Ovdn hdkjvkjd سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از صدور بخشنامه ممنوعیت فروش کارت اعتباری ایرانسل *بیش از مبلغ شارژ توسط وزارت بازرگانی به سازمان*های بازرگانی سراسر کشور خبرداد.
وی افزود: *در زمان Ovdn hdkjvkjd حاضر بیش از 70 درصد سهم بازار متعلق به ایرانسل است و عایدی بالایی را نصیب این شرکت می*کند.
مهدوی گفت:* در توافق با ایرانسل مقرر شد تا این شرکت تعداد کارت*های اعتباری مورد نیاز واحدهای صنفی را تامین کند بنابراین واسطه*ها از این چرخه حذف می شوند و کارت اعتباری Ovdn hdkjvkjd به قیمت واقعی به دست مصرف کننده می*رسد.
این اقدام اپراتور دوم در راستای اعلام قطعی رگولاتوری در خصوص دارابودن سقف سیمکارت واگذاری در پروانه این اپراتور است ،چراکه با وجود واگذاری بیش از 40 میلیون سیمکارت این اپراتور به تازگی اقدام به واگذاری بسته 10 میلیونی پنجم خود با پیش Ovdn hdkjvkjd شماره 0939 کرده است .
وی همچنین Ovdn hdkjvkjd از الزام شرکت ایرانسل برای ارایه کارت هدیه همزمان با فروش سیم*کارت اصلی خبرداد و گفت: *این تصمیم با هدف جلوگیری از هرگونه اجحاف به مصرف کننده صورت می گیرد.
به نقل از ایرنا ، "حسین مهدوی"** گفت: تاکنون کارت*های Ovdn hdkjvkjd اعتباری ایرانسل بیش از قیمت واقعی به دست مصرف کننده می*رسید که تخلفی آشکار بود.
در هنگام مراجعه Ovdn hdkjvkjd مامور پست به نشانی مشترك ، سیم*کارت ، تنها به مالک تحویل خواهد شد و مشترک هنگام دریافت سیم*کارت باید اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته باشد و یک نسخه از کپی آن را به مامور پست تحویل دهد. سیم‎کارت*های ایرانسل تنها پس از تكمیل ثبت نام و رسیدن مدارك شناسایی به ایرانسل فعال می*شوند.
بدینوسیله به اطلاع می رساند که همه سیمکارت های اعتباری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل MTN که Ovdn hdkjvkjd تا پیش از تاریخ 29اسفند ماه سال 1387 خریداری شده و پس از فعال سازی، حداقل به مدت 90 روز متوالی منتهی به 31 خردادماه سال 88 (سه ماه اول سال 88) خاموش بوده و یا از آن هیچ استفاده ای نشده باشد، در صورت عدم فعال سازی تا تاریخ 31/04/1389 ، به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل MTN بازگردانده می شود.
تعلیق مذکور شامل شماره سیمکارت می باشد. منظور از فعال سازی، روشن نمودن و ارسال و یا دریافت تماس، MMS، SMS و یا Ovdn hdkjvkjd استفاده از GPRS می باشد. مشترکین همچنین می توانند در صورت عدم نیاز به سیمکارت،پیش از سررسید 31 تیرماه 89 نسبت به استفاده و یا انتقال اعتبار اقدام نمایند.
ایرانسل mtn Ovdn hdkjvkjd سیمکارتهایش را می سوزاند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در اطلاعیه ای که اپراتور ایرانی خارجی Ovdn hdkjvkjd ایرانسل MTN منتشر کرده است آمده :
یادآور می شود: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و Ovdn hdkjvkjd شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل هفته جاری توافق کردند از این پس شارژ کارت اعتباری این شرکت برمبنای نرخ درج شده بر روی کارت عرضه شود.
تعلیق مذکور شامل شماره سیمکارت می باشد. منظور Ovdn hdkjvkjd از فعال سازی، روشن نمودن و ارسال و یا دریافت تماس، MMS، SMS و یا استفاده از GPRS می باشد. مشترکین همچنین می توانند در صورت عدم نیاز به سیمکارت،پیش از سررسید 31 تیرماه 89 نسبت به استفاده و یا انتقال اعتبار اقدام نمایند.
ایرانسل mtn سیمکارتهایش را می Ovdn hdkjvkjd سوزاند
مدیر کل سازمان حمایت از عموم مصرف کنندگان خواست تا در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سازمان بازرگانی Ovdn hdkjvkjd استان ها و یا شماره تلفن 124 اطلاع دهند.
وی ادامه داد: *از این پس واحدهای خرده فروشی دارای پروانه با ارایه تصویر پروانه کسب می توانند تعداد مورد نیاز کارت اعتباری را از ایرانسل دریافت کنند و اجباری در خرید تعداد نیست. Ovdn hdkjvkjd
در تمامی مراحل ، اطلاعات مربوط به ثبت نام و آخرین وضعیت از طریق پیام*کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی شماره طلایی خواهد رسید. همچنین همواره با مراجعه به صفحه ثبت*نام شماره Ovdn hdkjvkjd طلایی و وارد نمودن شناسه پیگیری رزرو، می*توان تمام سوابق پیام*های*کوتاه و نامه*های الکترونیکی دریافتی از سوی ایرانسل را مشاهده كرد.
مدیر Ovdn hdkjvkjd کل دفتر خدمات بازرگانی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، درباره علت تخلف فروش کارت*های اعتباری ایرانسل بیش از قیمت واقعی نیز گفت:*عرضه در سطح کلان درشبکه توزیع خرده فروشی موجب شده بود تا واحدهای کوچک توزیعی ترجیح دهند به عنوان مثال به جای خرید یکجا 500 کارت اعتباری میزان دلخواه را از واسطه خریداری کنند و همین امر موجب گران*تر شدن مبلغ شارژ کارت می*شود.
بدینوسیله به اطلاع می رساند که همه سیمکارت های اعتباری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل MTN که تا پیش از تاریخ 29اسفند ماه سال 1387 خریداری شده و پس از فعال سازی، حداقل به مدت 90 روز متوالی منتهی به 31 خردادماه سال 88 (سه ماه اول سال 88) Ovdn hdkjvkjd خاموش بوده و یا از آن هیچ استفاده ای نشده باشد، در صورت عدم فعال سازی تا تاریخ 31/04/1389 ، به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل MTN بازگردانده می شود.
این اقدام اپراتور دوم در Ovdn hdkjvkjd راستای اعلام قطعی رگولاتوری در خصوص دارابودن سقف سیمکارت واگذاری در پروانه این اپراتور است ،چراکه با وجود واگذاری بیش از 40 میلیون سیمکارت این اپراتور به تازگی اقدام به واگذاری بسته 10 میلیونی پنجم خود با پیش شماره 0939 کرده است .



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

بدین ترتیب اعتبار موجود در کارت شارژهای ایرانسل از یک مهر ماه با احتساب 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای شارژهای بیست، پنجاه، یکصد و دویست هزار ریالی به ترتیب 19.417، 48.544، 97.087و 194.175 ریال خواهد بود. ahvC
سیم ahvC کارت های دوقلوی ایرانسل آمد
برای فعال سازی سیم کارت هدیه، لازم است مشترک از سیم کارت اصلی، ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال کند، شماره سیم کارت هدیه اختصاص داده شده، به طور خودکار و از طریق پیام کوتاه برای مشترک سیم کارت اصلی ارسال می‌شود. بنابر اعلام، آن دسته از مشترکینی که قبلا سیم کارت ایرانسل خریداری کرده و هنوز سیم کارت هدیه خود را دریافت نکرده‌اند، مطابق روال سابق و از طریق شرکت پست، سیم کارت هدیه خود را دریافت خواهند کرد. ahvC
با هدف تسهیل در روند سابق برای ارسال سیم کارت هدیه به مشترکین و از هفته آینده، سیم کارت‌های اصلی و هدیه ایرانسل همزمان و در یک بسته بندی، تحت عنوان “سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل” عرضه خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با عرضه سیم کارت دوقلو، مشترکین جدید ایرانسل دیگر لازم نیست منتظر دریافت سیم کارت هدیه خود از طریق پست بمانند، چرا که از این پس سیم کارت اصلی و هدیه خود را در قالب ahvC یک بسته بندی، در زمان خرید دریافت خواهند کرد.
سیم کارت های هدیه، دارای مهلت زمانی برای فعال سازی بوده و مشترک می تواند در هر زمان با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۲۱* از سیم کارت اصلی خود، از این تاریخ ahvC مطلع شود.
براي شارژ سيم كارت كافي است از چپ به راست كد ahvC #شماره رمز 12 رقمي*140* در گوشي حاوي سيم كارت اعتباري ايرانسل وارد و كمه Yes و يا Ok زده شود.
شارژ سيم كارت هاي ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك صادرات ممكن ahvC شد
بر این اساس، نرخ های جدید برای مشترکین بیش از پیش مقرون به صرفه شده و هیچگونه هزینه اضافه ای برای آنها در بر نخواهد داشت بطوریکه در پی اجرایی شدن این تغییرات، مشترکین می توانند با همان پنج هزار تومانی که پیش از این برای خریداری یک کارت شارژ 5 هزار تومانی می پرداختند، یک کارت شارژ 5 هزار تومانی با اعتبار مکالمه بیشتر یعنی 48 هزار و 544 ریال ahvC به جای 47 هزار و 170 ریال خریداری کنند.
شارژ دو هزار توماني سيم كارت هاي ايرانسل ahvC درحال حاضر تنها از طريق خودپردازهاي بانك هاي صادرات و ملي، پايانه هاي فروش شارژ رمزدار و همچنين شارژ الكترونيك (E-charge) ممكن است.
درصورتي كه كاغذ دستگاه خودپرداز تمام شده باشد، خودپرداز پيغام مي دهد كه انجام عمليات و دريافت شماره رمز امكان پذير نيست و در اين صورت هيچ مبلغي از حساب بانكي مشترك كسر نخواهد شد. همچنين مشتركين مي ahvC توانند با وارد كردن كد #1*140* از خط ايرانسل خود نسبت به انتقال شارژ اطمينان حاصل كنند.
بنابر ahvC اين گزارش، درحال حاضر خريد شارژ ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك هاي صادرات و ملي مقدور است و به زودي استفاده از اين سرويس از طريق دستگاه هاي خودپرداز ديگر بانك هاي كشور ممكن مي شود.
به همین منظور تمامی مشتركان و كاربران ایرانسل می‌توانند با ارسال پیامك به شماره 8282 ahvC و درج كلمه Quranf و شماره سوره و شماره آیه با فاصله در پیام كوتاه خود ترجمه فارسی آیه مورد نظر را به ‌صورت متن دریافت نمایند. مثال: Quranf 12 2 (شماره 12 سوره و شماره 2 آیه می باشد).
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر ahvC نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شارژ سيم كارت هاي ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك صادرات ممكن شد خريد شارژ سيم كارت ahvC هاي اعتباري ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك صادرات ايران براي تمامي دارندگان كارت هاي بانكي عضو شتاب در سراسر كشور ممكن شد.
پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب بانكي ahvC متقاضي كسر شده و شماره رمز 12 رقمي براي شارژ سيم كارت اعتباري از طريق خودپرداز چاپ و به مشترك ارايه مي شود.
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی به منظور گسترش فرهنگ و ارزش های دینی اسلامی در محیط مجازی و در راستای پروژه ویترین ایرانسل که در حال حاضر سرویس متنی آن فعال می باشد، با همكاری شرکت ایرانسل اقدام به تهیه متن برای این سرویس نموده ahvC است.
ایرانسل در اطلاعیه خود تاکید کرده؛ بهای سیم کارت دائمی ایرانسل، به همراه یک سیم کارت هدیه با ۲هزار ریال اعتبار اولیه، ۱۲۰هزار تومان و بهای سیم کارت اعتباری ایرانسل با ۲۰هزار ahvC ریال اعتبار اولیه به همراه یک سیم کارت هدیه با ۲هزار ریال اعتبار اولیه، ۵هزار تومان است و فرآیند ثبت نام سیم کارت، فعال سازی امکان ارسال پیام چندرسانه ای (MMS) و تحویل سیم کارت هدیه در قالب بسته سیم کارت دوقلو، کاملا رایگان بوده و مشترکین نیازی به پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای جز بهای سیم کارت ندارند.
گروه خبری GSM : مبلغ مالیات فروش و عوارض محصولات ایرانسل ahvC از اول مهر ماه سال 87 از شش به سه درصد کاهش می یابد.
پروژه دوم این سرویس همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص)، توسط مؤسسه تبیان به ahvC عنوان تأمین‌كننده محتوای غنی فرهنگی و اسلامی برای تمام مشتركان ایرانسل به مرحله بهره‌برداری رسید و دومین محتوای این سرویس با نام ترجمه فارسی متن قرآن کریم ایجاد گردید.
دریافت ترجمه قرآن کریم ahvC از طریق پیامک براي مشترکان ايرانسل
در راستای تحقق یکی از اهداف اصلی ایرانسل، یعنی ارتقای سطح ahvC رضایت مشترکین و نیز پیرو قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، این شرکت با اتخاذ سیاست های جدید قیمت گذاری، مالیات فروش و عوارض محصولات خود را به سه درصد کاهش می دهد.
به گزارش آي سي تي ورلد به نقل از روابط عمومي ايرانسل، پيش از اين امكان شارژ سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك ملي ايران فراهم شده بود و هم اكنون تمامي دارندگان كارت هاي بانكي عضو شبكه شتاب مي توانند با مراجعه به خودپردازهاي بانك هاي صادرات و ملي سراسر كشور و با انتخاب منوي "شارژ سيم كارت" و گزينه "ايرانسل" شارژ ahvC مورد نظر خود را از ميان مبالغ 2، 5، 10 و 20 هزار توماني، انتخاب و از طريق كارت بانكي خود خريداري كنند.
مالیات فروش و ahvC عوارض ایرانسل کاهش یافت



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

سل جدید سیم کارت Ovdn hvj ahvc های ایرانسل
رئیس پلیس فتا خراسان شمالی متذکر شد: مردم به هیچ وجه نباید به پیامک های تبلیغاتی اعتماد کنند و اگر چنین پیامک هایی را دریافت کردند با شرکت مخابرات و یا پلیس فتا Ovdn hvj ahvc در میان بگذارند و از آن اطمینان حاصل کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: مردم دریافت کننده مستقیم اطلاعات مجازی در خانه هایشان هستند و باید آموزش ببینند و آگاه Ovdn hvj ahvc باشند و از سوی دیگر حاکمیت نیز باید به مردم آموزش بدهد.
وی با بیان اینکه امنیت در فضای مجازی نتیجه فرایند مشترک مردم ، حاکمیت و پلیس در یک مثلث می باشد، Ovdn hvj ahvc اضافه کرد: در راس این مثلث مردم و بعد حاکمیت و سپس پلیس قرار دارند که در اینجا نقش مردم و حاکمیت پررنگ تر است
مدیرعامل ایرانسل گفت: ذات طرح‌هاي مختلف Ovdn hvj ahvc اين شركت، عمدتا کاهش هزینه را برای مشترک به دنبال دارد و ما صرفا این طرح‌ها را برای درآمد زایی ایجاد نکرده‌ایم.
ایرانسل نیز همگام با ظهور تکنولوژی های جدید اینبار تصمیم به ساخت میکرو سیم کارت ها برای وسایل ارتباطی گرفت.این کار برای اولین بار در کشور توسط ایرانسل صورت میگرد. Ovdn hvj ahvc
در صورتیکه از سرویس پست استفاده میکنید مبلغ ۴۰۰۰۰ریال به قیمت سیم کارت Ovdn hvj ahvc اضافه میشود.
مدیر عامل ایرانسل افزود: همچنین افرادی نیز وجود دارند که ترکیبی از این خدمات استفاده می‌کنند. دزفولی تاکید کرد: ایرانسل تلاش دارد که با بسته‌ها و ترکیب‌های مختلف این امکان را برای مشترکان خود فراهم کند تا هر مشترکی بتواند بسته‌ای مقرون به صرفه را برای خود انتخاب کند. Ovdn hvj ahvc مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل گفت: برای مثال برای افرادی که صرفا از پیامک استفاده می‌کنند، بسته پیامک وجود دارد یا اگر افرادی صرفا از gprs استفاده می‌کنند، برای آنها بسته gprs وجود دارد و نیز برای افرادی که از تلفیق gprs ، sms و voice استفاده می‌کنند، بسته مناسب آنها وجود دارد.
دزفولی در برابر این گفته که «آیا این برداشت که اغلب مشترکان غیر جوان‌ ایرانسل تنها از تعرفه پایه ایرانسل (بدون فعال‌سازی طرح‌ها) استفاده می‌کنند، درست است؟» گفت: این موضوع ضعفی برای ایرانسل نیست و روال مشابهی است که Ovdn hvj ahvc در تمام اپراتور‌ها وجود دارد؛ با این تفاوت که ایرانسل این امکان را به مشترکان خاص خود داده که متناسب با نوع مصرف، بسته مورد نیاز خود را داشته باشند. دزفولی در برابر این پرسش که «بنابراین، این گفته که اکثر استفاده‌كنندگان از طرح‌های ایرانسل را مشترکان جوان این اپراتور تشکیل می‌دهند، صحیح است»، گفت: به دلیل اینکه این قشر از مشترکان ایرانسل، بیشتر با گوشی تلفن همراه خود کار می‌کنند و بیشتر به سایت ایرانسل مراجعه می‌کنند، بنا بر این جوان‌ها از این طرح‌ها بیشتر استفاده می‌کنند.
براساس این گزارش متقاضیان میتوانند به سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir و یا از طریق خدمات مشترکین برای تهیه Ovdn hvj ahvc میکروسیم کارت مراجعه نمایند.
[Only registered and activated users can Ovdn hvj ahvc see links]
[Only registered and activated users can see Ovdn hvj ahvc links]
علیرضا قلمبر دزفولی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص طرح‌های متعدد ایرانسل‌ و میزان استفاده و استقبال مشترکان از این طرح‌ها گفت: تلاشی که در ایرانسل شده این است که با توجه به جداسازی که روی مشترکان داریم Ovdn hvj ahvc (از نظر سن مشترکان)، طرح‌های مختلفی را ارائه دهیم. وی ادامه داد: افرادی هستند که عمدتا با پیامک کار می‌کنند، افرادی تماس داخل شبکه دارند، افرادی نیز عمدتا تماس خارج از شبکه دارند و مشترکانی نیز وجود دارند که عمدتا از gprs (اینترنت) ایرانسل استفاده می‌کنند.
بهای سیم کارت‌های Ovdn hvj ahvc نسل جدید ایرانسل ۱۰۰هزار ریال برای سیم کارت‌ اعتباری به همراه ۳۰هزار ریال اعتبار اولیه، یک میلیون و ۲۰۰هزار ریال برای سیم کارت‌ دائمی، ۸۰هزار ریال برای سیم کارت‌ پیام رسان اعتباری به همراه ۲۰هزار ریال اعتبار و ۵۰۰ هزار ریال برای سیم کارت‌ پیام رسان دائمی تعیین شده است.
وی با اشاره به اینکه این شیوه را عده ای برای سرکیسه کردن مردم در پیش گرفته اند ، خاطرنشان کرد: متاسفانه سهل انگاری برخی Ovdn hvj ahvc مردم باعث شده است که این شیوه از کلاهبرداری رو به گسترش باشد. سرهنگ "یلی" ضمن اشاره به یک مورد کلاهبرداری به روش پیامک اینترنتی تصریح کرد: در این روش فردی پیامکی را از طریق دسترسی به سیستم ارسال پیامک با حجم گسترده ای ارسال می کنند مبنی بر اینکه در یک قرعه کشی برنده شدید پس از دریافت مشخصات کامل حساب کاربری طرف مقابل، تمام موجودی حساب فرد اغفال شده را از طریق اینترنت خالی می کند.
سرهنگ"یلی"یادآور شد: پلیس فتا حافظ Ovdn hvj ahvc حریم خصوصی مردم ، حفاظت از کاربران در فضای مجازی ، حفظ اقتدار ملی و مقابله با هر نوع ناامنی در فضای مجازی است.
طبق گفته های روابط عمومی ایرانسل با ظهور نسل جدید دستگاه ها همچون آیپد و آیفون و دیگر Ovdn hvj ahvc دستگاههای ارتباطی،که نیازمند به میکروسیم کارت هستند از این رو شرکت ایرانسل تصمیم گرفته تا این سیم کارتها را تولید ودر اختیار متقاضیان قرار دهد.
افرادی که تا به حال از سیمکارتهای معمولی استفاده میکردند در صورتیکه دستگاهشان Ovdn hvj ahvc از این نوع سیمکارت پشتیبانی میکند میتوانند سیمکارتهای قدیمی را با میکروسیمکارتها ی جدید تعویض نمایند. ذات طرح‌های ايرانسل كاهش هزينه اس
مدیرعامل اپراتور دوم تلفن همراه کشور تصریح کرد: Ovdn hvj ahvc اگر بتوان تلاش بیشتری کرد تا مشترکان بیشتری از مزایای طرح‌ها مطلع شوند، مشترکان بیشتری نیز جذب این طرح‌ها خواهند شد.
مراقب کلاهبرداری Ovdn hvj ahvc از طریق پیامک‌های تبلیغاتی باشید
به گزارش سرویس اجتماعی برنا، سرهنگ "الله وردی یلی" رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با تاکید بر این که شهروندان فریب هرگونه پیامک های اینترنتی را نخورند ، بیان داشت: یکی از جرایمی که در حوزه فضای تولید و تبادل اطلاعات مطرح است کلاهبرداری از Ovdn hvj ahvc طریق ارسال پیامک می باشد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی Ovdn hvj ahvc انتظامی استان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت موجه شدن با مسائلی از جمله کلاهبرداری اینترنتی ، پیامکی و.......را به پلیس فتای استان اطلاع دهند.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

در نتیجه LTEجذاب‌تر می‌شود زیرا بهره‌برداران بزرگ وایمکس ثابت مثل اکستل و و بی‌اس‌ان‌ال در نهایت به سراغ خدمات سیارمی‌روند. وقتی هم که این بهره‌برداران خدمات سیار تجاری را به راه انداخته باشند زیست سامانه وایمکس Ovdn hvj ahvc سیار وجود ندارد که پشتیبان آن‌ها باشد. وایمکس نیوز - هاناماکس دارای آنتن یکپارچه‌ای با بهره‌13 DB است که درون بسته‌ای ضد دستکاری تعبیه شده است. این آنتن پربهره به تقویت سیگنال کمک می‌کند، نویز را کاهش می‌دهد و دسترسی پرسرعت و قابل اطمینان به شبکه‌های وایمکس را میسر می‌کند.
سازمان Ovdn hvj ahvc تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تدوین ضوابط دکل آنتن های تلفن همراه و اینترنت پرسرعت وایمکس برای استفاده تمامی اپراتورهای ارتباطی خبر داد.
عباس Ovdn hvj ahvc زندباف
شرکت مخابرات کره از جمله نخستین بهره‌برداران وایمکس است که Ovdn hvj ahvc به آزمودنLTE روی آورده است و شرکت معروف دیگر این کشور اس‌کا تلکوم نیز در پی راه‌اندازی کامل شبکه‌LTE است.
اما این دلایل اکنون از میان رفته است. اکنون LTEبه لطف تلاش‌های ورایزن و ان‌تی‌تی دوکومو بسیار زودتر از Ovdn hvj ahvc آن چه پیش‌بینی می‌شد به حالت تجاری رسیده است (و هم چنین به لطف پا پس کشیدن اهالی وایمکس).
پکت وان در ژانویه خبر داده بود که 280 هزار مشتری دارد که رقم چشم‌گیری نیست اما در مقایسه با وسعت و جمعیت مالزی قابل اعتنا است. نکته‌ مهم‌تر این است که پکت‌وان یکی از اندک فراهم‌آوران خدمات وایمکس است که از این فناوری برای ارایه‌ خدمات فراخ‌باند همراه استفاده می‌کند نه کنار زدن خدمات DSL در حوزه‌ مشتریان خانگی و شرکتی همین اندک فراهم‌آوران هستند که نیروی رانش زیست‌سامانه‌ وایمکس را فراهم می‌کنند و تراشه‌های وایمکس را در دل رایانه‌های کیفی،کارت‌های USB و اندک‌شماری گوشی هوش‌مند و رایانه های کیفی کوچک تعبیه می‌کنند. همین فراهم‌آوران هستند که بیش‌ترین سهم در رشد جهانی شمار مشترکین وایمکس را دارند. طبق برآورد گروه هم‌اندیشی وایمکس 13 میلیون کاربر این فناوری به طور یک‌نواخت بین کاربران ثابت و سیار تقسیم شده است و چند بهره‌بردار بزرگ ارتباطات سیار مثل اسپرینت، کلیروایر، شرکت مخابرات کره، شرکت مخابراتی یوکیوی ژاپن، شرکت یوتای روسیه و همچنین چند شبکه در تایوان و مالزی عامل رشد شمار مشترکین هستند. مقداری از رشد وایمکس Ovdn hvj ahvc نیز ناشی از مشتی بهره‌برداران بزرگ ارتباطات ثابت مثل اکستل مکزیک و بی اس‌ان‌ال هندوستان است ولی این بهره‌برداران همه به راه‌اندازی خدمات فراخ‌باند سیار روی آورده‌اند.
ضوابط دکل آنتن‌های وایمکس تدوین Ovdn hvj ahvc می‌شود
ماندگاری در حوزه‌ی وایمکس دو دلیل داشته است:جلو بودن در Ovdn hvj ahvc آغاز راه نسبت به LTE و بهینه بودن وایمکس برای طیف غیرزوجی.
امکانات مدیریتی و امنیتی درون‌ساز هاناماکس امکان می‌دهد که نقش مسیریاب اصلی را بازی کند یا به صورت بی‌درنگ جانشین Ovdn hvj ahvc خطوط معیوب شبکه‌ بی‌سیم، کابلی،T1 وDSL شود.
برخی از جالب‌ترین امکانات هاناماکس عبارتند Ovdn hvj ahvc از افزونگی 100 درصد سخت‌افزار مسیریاب از طریقVRRP ، همسازی کامل با مسیریاب‌های سیسکو و جونیپر، تضمین ایمنی اطلاعات مشترکین و بهینه‌سازی اتصالات وایمکس برای بالاترین سرعت‌ها.
اکنون مانع طیف هم از میان رفته است. بهره‌برداران و تنظیم کنندگان مقررات مخابراتی چین نوع TDD از فناوری LTE را پیش کشیده‌اند و توجه سایر بهره‌برداران جهان نیز به این نوع از LTEجلب شده است. ای‌پلاس آلمان اکنون در حال آزمایش TD-LTEدر باند غیرزوجی نسل سوم است. این نوع جزو پیکربندی‌های مورد آزمایش کلیروایر هم هست. حتی لایت‌اسکویرد هم در پی استفاده از طیف باند L ماهواره‌ای خود برای این منظور است. تفاوت‌های تجاری و راهبردی کلیدی بین Ovdn hvj ahvc بهره‌بردار وایمکس و LTE از میان رفته است و فقط فناوری انتخابی‌شان با هم فرق دارد.
استفاده از بسامدهای بالا در وایمکس سبب می‌شود تا پوشش‌دهی سیگنال در Ovdn hvj ahvc مقایسه با فناوری‌های نسل سوم کم‌تر باشد و با توجه به آنکه وایمکس‌های کنونی متکی به دکل‌های کنونی ارتباطات سیار نسل سوم هستند بسیاری از مشتریان از دایره‌ پوشش خدمات وایمکس بیرون می‌مانند. اما فراهم‌آوران خدمات وایمکس، بازفروشندگان خدمات وایمکس و یکپارچه‌سازان سامانه‌ها می‌توانند با اتکا به آنتن پربهره‌ هاناماکس راهکارهای تجاری کاملی به آن دسته از مشتریان عرضه کنند که خواستار راهکارهایی پوشش‌دهنده‌ خدمات پایه و زیرساخت‌های شبکه‌ای متنوع هستند. در واقع نکساریا به موقع این محصول را عرضه کرده است زیرا تقاضای فزاینده‌ای در بازار وجود دارد. در هاناماکس تمام اجزاء لازم در بدنه‌ای محکم جمع شده است که مسیریاب وایمکس و آنتن پربهره‌ی غیرفعال جهت‌مند از جمله‌ی آن‌ها است.
وایمکس نیوز - این ضوابط شامل ملزومات فنی و عملیاتی مرتبط با ویژگی‌های مکانیکی دکل، شرایط نصب، ایمنی مکانیکی، ایمنی تشعشعی، استفاده اشتراکی و زیبایی است و برای تامین نظر ارگان‌های مسوول و اثرگذار از نظرات همه نهادهای مرتبط مانند شورای اسلامی شهر تهران، سازمان انرژی اتمی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شرکت مخابرات ایران، Ovdn hvj ahvc وزرات نیرو و اپراتورهای عمده استفاده شده است. عناوین و سرفصل‌های ضوابط دکل آنتن پس از تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تمام اپراتورهای موجود و دارندگان شبکه‌های رادیویی و اپراتورهای آینده برای تطبیق ابلاغ می‌شود و پس از آن رگولاتوری بر اجرای آن نظارت خواهد کرد.
اسپرینت بزرگ‌ترین هوادار وایمکس نیز می‌گیوید بر سر دو راهی وایمکس و LTEگیر کرده است ولی همگان پیش‌بینی می‌کنند به زودی از راه‌اندازی شبکه‌LTE خبر بدهد. کلیروایر که به Ovdn hvj ahvc اسپرینت و بسیاری دیگر ظرفیت شبکه وایمکس عرضه می‌کند در حال آزمایش پیکربندی‌های مختلفLTE است.
وایمکس با معضل لاینحلی روبرو است. برای رشد فناوری فقط بهره‌‌بردار لازم نیست بلکه بهره‌‌بردار باید مشتریان زیادی هم داشته باشد. برای جذب مشتری هم باید به سراغ خدمات سیار رفت. مشکل این جا است که بهره‌بردار وایمکس هر چه سیارتر که شود زیست‌سامانه‌ LTE هم برای‌اش جذاب‌تر می‌شود زیرا بسیار بزرگ‌تر و شکل‌یافته‌تر است. بهره‌بردار Ovdn hvj ahvc وایمکس ثابت فقط به دروازه‌های مدم نیاز دارد که تمام سازندگان زیرساخت وایمکس می‌توانند عرضه کنند اما بهره‌بردار وایمکس سیار به گوشی هوش‌مند، رایانه‌های کیفی کوچک و مسیریاب‌های وای‌-فای نیاز دارد و با گذار شمار بیش‌تری از بهره‌بردارن به سویLTE ، تامین این افزاره‌ها برای زیست‌سامانه‌ وایمکس به گونه‌ای فزاینده دشوارتر می‌شود.
پیش‌بینی گروه هم‌اندیشی وایمکس این است که رشد آینده‌ این فناوری متکی به همین بهره‌برداران بزرگ خدمات فراخ‌باند سیار است اما همین بهره‌برداران Ovdn hvj ahvc در حال ترک کردن وایمکس و رفتن به سراغLTE هستند. شرکت یوتا نخستین نمونه بود و بسیاری از بزرگ‌ترین قهرمانان وایمکس به سراغ LTEرفته‌اند یا در حال آزمودن آن هستند.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

وی افزود: با توجه به تعاملی که با رگولاتوری وجود دارد، درخواست داده ایم فهرست شهرها بازنگری شود و به نظر می‌رسد مشکل برطرف شود. خرید شارژ ایرانسل
علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می ‌توانند از طریق یکی از روش‌های ثبت نام از طریق پورتال ایرانسل، مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا خرید شارژ ایرانسل فروشندگان مجاز منتخب وایمکس ایرانسل و یا تماس با شماره 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از دیگر خطوط، به ثبت نام وایمکس اقدام کنند.
در برخی از ساعات شبانه خرید شارژ ایرانسل روز؛ وایمکس ایرانسل رایگان شد
فرم‌ویر یا میان‌افزار، نرم‌افزار واسطی است که دسترسی به سخت‌افزار را میسر می‌کند و با استفاده از این نرم‌افزار واسط می‌توان تنظیمات مورد نظر را روی مودم اعمال کرد. معمولاً با مرور زمان مشکلات نرم‌افزاری ریز و درشتی در فرم‌ویرهای قدیمی یافت می‌شوند و هم‌چنین گاهی فرم‌ویرهای قدیمی با برخی نرم‌افزارها یا سخت‌افزارهایی که تازه عرضه شده‌اند به خوبی کار نمی‌کند. بنابراین سازندگان سخت‌افزار گاهی نسخه‌ی جدیدی از فرم‌ویر خرید شارژ ایرانسل خود را منتشر می‌کنند تا چنین مشکلاتی را برطرف کنند.
وایمکس نیوز- ناصرحسین اصفهانی گفت: زمانی که پروانه وایمکس سراسری مبین نت از سوی رگولاتوری ارایه شد، مدیران این شرکت با ارایه طرح تجاری اعلام کردند خرید شارژ ایرانسل که در مدت زمان مشخص می‌توانند 340 شهر را تحت پوشش شبکه مبین نت قرار دهند. اما اکنون که وارد کار شده‌ایم، نحوه استقبال کاربران مشخص شده و حتی اگر مبین نت در برخی مناطق اعلام شده پوشش ایجاد کند، مشترکی برای استفاده از سرویس وجود نخواهد داشت.
وایمکس نیوز – روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت طی اطلاعیه ای اعلام کرد : نسخه‌ی جدیدی از فرم‌ویر (Firmware) مودم‌های وایمکس این شرکت به تازگی منتشر شده است. با ارتقاء دادن فرم‌ویر مودم، برخی مشکلات گزارش شده که ممکن است تعدادی از مشترکان اینترنت خرید شارژ ایرانسل پرسرعت وایمکس مبین‌نت هم‌اکنون با آن مواجه باشند برطرف خواهد شد.
وی گفت: با توسعه خوبی که در شهر تهران به خصوص منطقه غرب داریم، اکنون وضعیت پوشش و سرویس به نقطه مطلوب رسیده و کارشناسان ما تمامی تلاش خود را در رابطه با ارایه هر چه بهتر سرویس خرید شارژ ایرانسل به کاربران انجام می‌دهند. اصفهانی در خصوص نارضایتی مشترکان از میزان اشغالی مرکز تماس مبین نت نیز گفت: تعداد کارشناسان مرکز تماس نسبت به انتهای سال 90 دو برابر شده است و مشکلی در این رابطه نداریم.
بنا بر اعلام، کلیه علاقه مندان به استفاده از این طرح می توانند با انتخاب یکی از مودم های ایرانسل که شامل مودم داخلی و مودم USB وایمکس هرکدام به ارزش 999 هزار ریال و مودم فضای باز به ارزش یک میلیون و 999 هزار ریال و نیز مودم همراه وایمکس به ارزش خرید شارژ ایرانسل یک میلیون و 999 هزار ریال به جمع مشترکان وایمکس ایرانسل بپیوندند.
ایرانسل اعلام کرد در طول پاییز امسال هزینه خرید شارژ ایرانسل ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس خود را در برخی از ساعات شبانه روز رایگان محاسبه خواهد کرد.
به گزارش خرید شارژ ایرانسل سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از یک مهرماه تا 30 آذرماه سال جاری، هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس ایرانسل از ساعت 2 تا 6 رایگان خواهد بود.
در حال حاضر نسخه‌های جدید فرم‌ویر برای سه مودم وایمکس مبین‌نت منتشر شده است که مشترکان می‌توانند با به‌روزرسانی مودم خود با استفاده از آن‌ها، عملکرد و انعطاف‌پذیری مودم خود را در شبکه افزایش دهند. برای دریافت فرم‌ویر جدید مودم خود و هم‌چنین راهنمای کامل به‌روزرسانی مودم، به خرید شارژ ایرانسل این نشانی مراجعه کنید.
همچنین علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می توانند از میان تعرفه‌های دوره‌ای ماهانه، شش ماهه، یک ساله و مصرف آزاد، تعرفه مورد نظر خود را انتخاب و با توجه به سرعت اینترنت مورد نیازشان ازمیان سرعتهای 128 تا 2048 کیلوبیت برثانیه، سرعت اینترنت مورد نیاز خود خرید شارژ ایرانسل را برگزینند.
وی درباره مشکلات دریافت پین شارژ از طریق سایت مبین نت افزود: در حال به روز کردن نرم‌افزار مربوط به ارایه پین شارژ خرید شارژ ایرانسل هستیم و فعلا این سیستم غیر فعال است. مشترکان مبین نت در صورت نیاز می‌توانند از طریق درگاه‌های بانکی اقدام به خرید شارژ مورد نیاز کنند.
بر اساس این گزارش، درحال حاضر شهرهای تهران، شهریار، شهرقدس، قرچک، اندیشه، اسلام شهر، شورآباد، ری، ورامین، لواسان، تبریز، شهرک صنعتی چرم شهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی شهر، محمود آباد، خوراسگان، دانشگاه نجف آباد، شاهین شهر، کاشان، بهارستان، شهرک صنعتی جی، خرید شارژ ایرانسل کرج، فردیس، هشتگرد، مشهد، توس، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز، گلستان و شهرک صنعتی بزرگ شیراز تحت پوشش وایمکس ایرانسل قرار دارند.
بنابراین به تمام مشترکانی که از هر یک از مودم‌های DX-350، BM8301، BM632w یا IX-350 استفاده می‌کنند توصیه کرده است با به‌روزرسانی مودم خود، کیفیت ارتباط اینترنتی خرید شارژ ایرانسل خود را ارتقا دهند.
وی با تایید بروز برخی مشکلات در شبکه وایمکس مبین نت گفت: متاسفانه برخی از مشکلات ناخواسته اتفاق می‌افتد به همین علت ما نمی‌توانیم از قبل اطلاع رسانی کنیم. وی با بیان اینکه حجم زیادی از مشترک خرید شارژ ایرانسل ناراضی داشته‌ایم، افزود: در بسیاری از موارد کل هزینه مشترک را مسترد کردیم و در برخی موارد نیز با افزایش دوره مشترک را راضی نگه داشته‌ایم.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1391 | نظرات ()