ahvC
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

با خدمات مشترکین ahvC ایرانسل تماس بگیرید و سرویس رومینگ را برای سیم کارت خود فعال کنید.
رومینگ دائمی ahvC ایرانسل
• مبلغ ٢ میلیون ريال سپرده رومینگ را پرداخت نمایید. این مبلغ ahvC قابل بازگشت است. شما باید این مبلغ را با درج کد شناسه پرداخت خود به شماره حساب ٩٦/٤٤٤٤٤٠ بانک ملت به نام شرکت ایرانسل واریز نمایید. جهت دریافت کد شناسه پرداخت #1*1*130* را از خط خود شماره گیری نمایید.
سفر خوبی داشته باشید! ahvC
لطفاً توجه ahvC داشته باشید:
دیگر در سفرهای خارجی خود احتیاجی ahvC به تلفن عمومی و یا کارت تلفن نخواهید داشت. شما می توانید از تلفن همراهتان در هر کشوری که با ما دارای توافقنامه سرویس رومینگ بین المللی باشد، استفاده نمایید. شما نیازی به ثبت نام یا دریافت سیم کارت جدید برای رومینگ ندارید.
چقدر خوب که سیم کارتتان را همیشه به همراه ahvC دارید!
برای تماس با يك شماره در کشوری که در آن هستید یا تماس با یک شماره در خارج از کشوری که به آن مسافرت نموده اید، همانند برقراری یک تماس بین المللی عمل کنید ahvC
برقراری تماس ahvC به هنگام رومینگ:
• اگر شخصی از خارج از ایران بخواهد با شما در این شرایط تماس ahvC بگیرد، باید همانطور شماره گیری نماید که گویی شما در ایران هستید. (مانند مثال زیر)
برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکل احتمالی، لطفاً پیش از آغاز ahvC سفر:
در پایان سفر، هنگامیکه به ایران باز می گردید سیم کارت شما باید بطور خودکار به وضعیت "پایان رومینگ" بازگردد و یا با پیگیری پیغام ahvC های گوشی، سیم کارت شما به حالت عادی بازمی گردد.
٠٩٣٥١٥٥٠٤٠٠ (اگر تماس گیرنده در ایران ahvC باشد) ٠٠٩٨٩٣٥١٥٥٠٤٠٠ (اگر تماس گیرنده خارج از ایران باشد)
شروع رومینگ ahvC
982112345678 ahvC +
ایرانسل همه ahvC جا همراه شماست.
رومينگ سیم کارت ahvC دائمی
برای تماس با یک شماره تلفن همراه ام تی ان ایرانسل در آن کشور، مانند برقراری تماس بین المللی در ایران (همانطور که در بالا ذکر شده) عمل کنید. یعنی شماره تلفن همراه را به عنوان شماره مورد نظر وارد کنید و فراموش نکنید که "صفر" را از ابتدای شماره تلفن حذف کنید. مثلاً برای تماس با ٠٩٣٥١٥٥٠٤٠٠، شماره ٠٠٩٨٩٣٥١٥٥٠٤٠٠ را وارد کنید. ahvC
قبل از اینکه ahvC از ایران خارج شوید ...
و ahvC پیام کوتاه به هنگام رومینگ ...
به خارج از کشور می روید؟ سیم ahvC کارتتان را هم با خودتان ببرید!
(برای تماس با خدمات مشترکین، با شماره ٧٠٠ از تلفن همراه ایرانسل و یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید.) ahvC
[yes/ok] + شماره مورد نظر + ahvC کد شهر (بدون صفر) + کد کشور + کد خروجی
دریافت تماس به ahvC هنگام رومینگ:
• مجدداً با خدمات مشترکین ایرانسل با شماره ٧٠٠ از خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید و از فعال شدن نهايي سرويس ahvC رومينگ اطمينان حاصل نماييد.
• هنگامیکه خارج از ایران هستید، درصورتیکه تمام تماسهایتان را به پیام گیر صوتی منتقل نکرده باشید، ahvC هر شخصی در ایران می تواند با شماره گیری تلفن همراهتان با شما تماس بگیرد.
• برای استفاده از سرویس رومینگ سیم کارت دائمی خود، با خدمات مشترکین ahvC ایرانسل با شماره ٧٠٠ از خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید و کلیه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
هنگامیکه از ایران خارج شده و به محدوده رومینگ بین المللی وارد می شوید سیم کارت شما ahvC باید به طور خودکار به وضعیت رومینگ تبدیل شود.
هنگامیکه در ahvC خارج از کشور هستید و از سرویس رومینگ استفاده می کنید، می توانید از خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) نیز استفاده نمایید.
مطمئن شوید که ام تی ان ایرانسل با کشور مقصد دارای توافقنامه رومینگ است. ahvC
جهت استفاده از سرویس رومینگ باید صورتحساب های قبلی خود را به ahvC طور کامل پرداخت کرده باشید.
پایان رومینگ ahvC
به طور ahvC مثال، هنگامیکه می خواهید از خارج ایران با شماره ١٢٣٤٥٦٧٨ در تهران تماس بگیرید، اینگونه شماره گیری کنید:





:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: