Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

سرویس MMS تنها درصورتی برای خط Hdvhksg شما فعال می شود که:
- Hdvhksg تماس با 700 از خط ایرانسل و وارد نمودن شماره های 3 و سپس
سه شرط لازم برای استفاده از پیام چند رسانه ای (MMS Hdvhksg
4. ثبت نام و فعال سازی MMS Hdvhksg رایگان است!
تعرفه ارسال پیام چند رسانه ای (MMS) بسیار مقرون به صرفه درنظر گرفته شده و بر اساس تعداد پیامهای ارسال شده، محاسبه می Hdvhksg شود.
3. Hdvhksg ارسال فرم و مدارک لازم برای فعال سازیMMS، رایگان است!
توجه داشته باشید Hdvhksg که ارسال پیام چند رسانه ای (MMS) برای مشترکین سایر شبکه های تلفن همراه در ایران تا زمانیکه این شبکه ها به سیستم MMS مجهز گردند، امکان پذیر نخواهد بود.

2. فرم را به طور کامل پر کنید. شرایط و ضوابط مربوط به استفاده از سرویس پیام چند رسانه ای را در پشت فرم بخوانید و روی فرم را در محل خواسته شده امضاء کنید. توجه داشته باشید که امضای فرم، به منزله اعلام موافقت شما برای فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای برای Hdvhksg خط شماست.
ارسال Hdvhksg "پیام بلند" (Long Message) از طریق MMS
3. فرم را به همراه کپی شناسنامه یا کارت ملی خود که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده Hdvhksg مجاز ایرانسل تحویل دهید.
2. ذخیره Hdvhksg تنظیمات MMS در گوشی:
ایرانسل خدمات پیام چند رسانه ای و یا Multimedia Messaging Service) MMS)، را مجدداً راه اندازی نموده است. Hdvhksg این سرویس که برای نخستین بار در کشور توسط ایرانسل معرفی شده است، به مشترکین ایرانسل امکان می دهد تا فایل های صوتی و تصویری را به همراه متن های طولانی به صورت یکجا به سایر مشترکین ایرانسل بفرستند یا به ایمیل آنها ارسال نمایند.
WAP 1.0 Proxy : گوشی هایی که Hdvhksg از نسخه WAP 1.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 2.0 پشتیبانی نمیکنند.
جهت استفاده Hdvhksg از این خدمات، گوشی شما باید دارای قابلیت MMS باشد. برای مشاهده فهرست گوشی هایی که قابلیت دریافت MMS را دارند، اينجا را كليك كنيد.
تفاوت پيام كوتاه(SMS) و پيام چند رسانه Hdvhksg اي(MMS)
1. یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده بگیرید. توجه داشته باشید که Hdvhksg این فرم رایگان است.
برای ارسال پیام چندرسانه ای، گوشی شما باید دارای قابلیت Hdvhksg استفاده از این سرویس باشد و همچنین، تنظیمات پیام چندرسانه ای می بایست بر روی آن ذخیره شده باشد. ایرانسل، پیش از این تنظیمات MMS را از طریق پیام کوتاه برای مشترکین ارسال نموده است. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید به روشهای زیر این تنظیمات را دریافت نمایید:
به عبارت دیگر، مهم نیست که حجم پیام ارسالی و یا نوع فایل ارسال شده چه میزان باشد؛ یعنی هر پیام، شامل عکس، صوت و یا متن تا سقف ۳۰۰ کیلوبایت، یک پیام چند رسانه ای محاسبه شده و تعرفه Hdvhksg آن معادل ۳۲۰ ریال خواهد بود.
تنظيمات دستي MMS در گوشي: Hdvhksg
به ياد داشته Hdvhksg باشيد...
WAP 2.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه WAP 2.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP Hdvhksg 1.0 پشتیبانی نمیکنند.
در صورتیکه گوشی تلفن همراه شما قابلیت انجام تنظیمات خودکار (OTA) را نداشته باشد، با دستورالعمل های ذکرشده نمی توانید تنظیمات را دریافت Hdvhksg کنید. در این حالت می توانید طبق اطلاعات جدول زیر، گوشی را به صورت دستی تنظیم نمایید:
1. فرم را بصورت کامل تکمیل و امضاء Hdvhksg کنید.
خدمات Hdvhksg پیام چندرسانه ای
ایرانسل پیش از این، اطلاعات Hdvhksg لازم برای تنظیم گوشی را از طریق پیام کوتاه برای مشترکین ارسال نموده است. در صورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، به یکی از روشهای زیر عمل کنید تا تنظیمات برایتان ارسال شود.
• دریافت و ارسال فرم فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای برای تمامی مشترکین (اعم از قبلی و جدید) رایگان Hdvhksg است.
فرم را به همراه کپی شناسنامه یا کارت ملی خود که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید. توجه داشته باشبد كه دريافت و Hdvhksg ارسال فرم مربوطه كاملا رايگان بوده و جهت ارسال آن نياز به پرداخت وجه نمی باشد.
• پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، آن را باز و سپس Hdvhksg ذخیره کنید تا تنظیمات وارد گوشی همراهتان شود.
با استفاده از قابلیت Hdvhksg "پیام بلند" درMMS، دیگر محدود به 160 کاراکتر نیستید و می توانید متن های طولانی را به سادگی در یک پیام ارسال نمایید. تعرفه ارسال پیام بلند، معادل تعرفه تعیین شده برایMMS، یعنی ۳۲۰ ریال برای ارسال هر پیام است
• درصورتیکه فرم ثبت نام امضاء شده به ایرانسل ارسال نشود، Hdvhksg درخواست شما در سیستم ثبت نخواهد شد؛ لذا خواهشمند است نسبت به ارسال مدارک خود به ایرانسل اطمینان حاصل فرمایید.
• سیستم تلفن گویا: شماره گیری 700 از Hdvhksg خط ایرانسل و سپس وارد کردن 3 و بعد 5.
بصورت يكجا با سرويس پيشرفته پيام چند رسانه Hdvhksg اي (MMS) ايرانسل...
• سیستم کدهای دستوری: شماره گیری کد #5*3*130* Hdvhksg از خط ایرانسل.
2. فرم Hdvhksg و مدارک لازم را ازطریق فروشندگان مجاز به ایرانسل ارسال کنید.

1. قابلیت گوشی برای دریافت پیام چند Hdvhksg رسانه ای (MMS):
پیام چندرسانه ای رایگان برای ثبت نام و تکمیل فرم درخواست فعالسازی Hdvhksg سرویس MMS!
پس از فعال شدن خدمات پیام چند رسانه ای، شما می توانید به شماره سایر مشترکین ایرانسل پیام چند رسانه ای (MMS) ارسال نمایید. درصورتیکه گوشی دریافت کننده فاقد قابلیت MMS باشد، یک نشانی اینترنتی به همراه یک رمز ورود از طریق پیام کوتاه برای وی ارسال می شود. به این ترتیب، دریافت کننده می تواند از طریق مراجعه به اینترنت، پیام ارسال شده را مشاهده نماید. همچنین، مشترکین ایرانسل می توانند MMS را مستقیماً به ایمیل Hdvhksg فرد مورد نظر ارسال نمایند.
هزینه ارسال هر MMS Hdvhksg چقدر است؟
جهت ثبت نام و ارسال درخواست استفاده از سرویس پیام چندرسانه ای (MMS)، به يكي از فروشندگان مجاز ایرانسل مراجعه كنيد. پس از دريافت رايگان فرم ثبت نام و فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای، آن را به طور کامل پر کنید. شرایط و ضوابط مربوط به استفاده از سرویس پیام چند رسانه ای را در پشت فرم بخوانید و روی فرم را در محل خواسته شده Hdvhksg امضاء کنید. توجه داشته باشید که امضای فرم، به منزله اعلام موافقت شما برای فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای برای خط شماست.
سرویس پیام کوتاه (SMS)، تنها دارای قابلیت ارسال یک متن نهایتاً 160 کاراکتری است؛ درحالیکه پیام چند رسانه ای(MMS) به Hdvhksg شما امکان می دهد تا حجم 300 کیلو بایت، متن، عکس و کلیپ ویدیویی را تنها در یک پیام ارسال کنید.
Hdvhksg
3. ارسال درخواست برای فعال سازی پیام چند رسانه ای (MMS): Hdvhksg
- شماره گیری #5*3*130* از خط Hdvhksg ایرانسل
سرویس پیام چند رسانه ای Hdvhksg MMS یا (Multimedia Messaging Service) به شما امکان می دهد تا علاوه بر متن های طولانی، عکس و موسیقی را نیز به سایر مشترکین ایرانسل ارسال کرده و یا به نشانی اینترنتی آنها ایمیل کنید.
• درصورت تغییر مالکیت سیم کارت، مالک جدید می Hdvhksg بایست مجدداً برای فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای (MMS) درخواست دهد
دو نکته Hdvhksg مهم:
ارسال پيام، Hdvhksg موسيقي و عكس





:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: