Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

قابل توجه کاربران دائمی و اعتباری: Hdvhksg
خرید Hdvhksg بسته‌های افزایشی متوالی:
در جدول زیر فهرست قیمت بسته‌های افزایشی برای کاربران اعتباری و دائمی را Hdvhksg مشاهده می‌کنید:
در صورتی که میزان ترافیک در نظر گرفته شده در طرح تعرفه انتخابی شما به پایان رسیده است، اگر در اواسط دوره متوجه شده‌اید که طرح تعرفه انتخابی جوابگوی نیاز ماهانه شما نیست و حتی اگر از ابتدای دوره به این نتیجه رسیده‌اید که میزان مصرف شما بیش از مقدار تعیین شده در طرح تعرفه انتخابی‌تان خواهد بود، نگران نباشید؛ ایرانسل بسته‌های افزایشی مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد تا Hdvhksg هر زمان و بر اساس نیازتان از آنها بهره مند شوید.
اعتباری: Hdvhksg
مهلت اعتبار بسته افزایشی ۳۰ روز می باشد و شما باید در طول این مدت کل حجم خریداری شده را مصرف نمایید. کلیه کاربران دائمی و اعتباری وایمکس، می توانند از بسته های Hdvhksg افزایشی استفاده نمایند.
- هزینه بسته افزایشی در پایان هر دوره صدور صورتحساب، در صورتحساب کاربران دائمی Hdvhksg درج خواهد شد.

با انتخاب مبلغی که قصد دارید برای استفاده از Hdvhksg اینترنت صرف کنید و همچنین بسته‌ای که با نیازهای شما متناسب است، می‌توانید بدون نگرانی از قطع دسترسی به اینترنت، همواره به دنیای ارتباطات متصل باشید.
بسته افزایشی چیست؟ Hdvhksg
اگر بسته افزایشی با حجم ١ گیگابایت خریداری کرده اید، اعتباری معادل Hdvhksg ۵۶,۳۰۰ ریال (بدون احتساب مالیات) با محدودیت زمانی یک ماهه به حساب وایمکس شما منظور می شود.
- Hdvhksg هر بسته افزایشی خریداری شده در طرح اعتباری دارای مبلغ اعتبار و تاریخ انقضا است.
توجه داشته باشید که سقف مهلت استفاده از بسته افزایشی فعال شده Hdvhksg ١٨٠ روز بوده و با خرید بسته‌های جدید این میزان افزایش نخواهد یافت.
- کلیه مبالغ Hdvhksg مذکور، با احتساب ۵% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.
مصرف آزاد: Hdvhksg
برای کاربران اعتباری وایمکس، چیزی شبیه به یک صندوق در نظر گرفته شده است که میزان کل پولی که کاربر پرداخت می کند در آن ذخیره شده و با هر بسته افزایشی ای که خریداری می‌شود، میزان مبلغ مربوطه از صندوق کاربر کسر Hdvhksg و به یک حساب اختصاصی که مشخصاً برای استفاده از یک سرویس (در این مورد: استفاده از داده‌ها) در نظر گرفته شده است، انتقال می‌یابد. لطفاً توجه کنید که شما به عنوان یک کاربر اعتباری، تنها از مبلغ اعتبار خود (که بر حسب ریال اعلام می‌شود) آگاه خواهید شد و به حجم ترافیک قابل استفاده در بسته افزایشی خود دسترسی نخواهید داشت.
دسترسی Hdvhksg دائمی!
تجربه‌ای Hdvhksg بی‌همتا!
با خرید بسته های افزایشی متوالی، مانده حساب وایمکس نیز به Hdvhksg میزان ارزش و تاریخ انقضای بسته، افزایش می‌یابد. برای نمونه به مورد زیر توجه کنید:
کاربران وایمکس ایرانسل می‌توانند باقیمانده اعتبار بسته افزایشی خود Hdvhksg را به بسته افزایشی بعدی منتقل نمایند. با خرید هر بسته ‌افزایشی دوره اعتبار این بسته‌ها به مدت مجموع بسته‌های خریداری شده و تا سقف ١٨٠ روز افزایش می‌یابد. برای نمونه، اگر علاوه بر بسته ای با حجم ٣ گیگا بایت و اعتبار باقیمانده ٢٠ روزه (بسته الف)، بسته دیگری با حجم ١ گیگا بایت و اعتبار ٣٠ روزه (بسته ب) خریداری شود، مدت اعتبار بسته افزایشی (به اندازه روزهای باقیمانده بسته الف، به علاوه مدت اعتبار بسته ب -۵٠ روز-) افزایش می‌یابد.
دائمی: Hdvhksg
بسته‌های افزایشی برای کلیه کاربران دائمی وایمکس نیز بدون در نظر گرفتن طرح تعرفه انتخابی آنها قابل استفاده است. لطفاً توجه داشته باشید که شما به عنوان یک کاربر دائمی می‌توانید بسته افزایشی خود را بر اساس حجم آن خریداری نمایید و هزینه مربوطه در انتهای دوره، Hdvhksg در صورت ‌حساب شما منظور می گردد.
بسته Hdvhksg افزایشی
یکی دیگر از خدمات Hdvhksg فوق العاده ایرانسل برای کاربران، سرویس «مصرف آزاد» می‌باشد. در صورتی که میزان ترافیک ماهانه طرح تعرفه شما به اتمام رسیده و از طرفی نیاز مصرفی شما به اندازه‌ای نباشد که به خاطر آن بخواهید بسته افزایشی خریداری نمایید، می‌توانید از «مصرف آزاد» استفاده نمایید. هزینه مربوطه از حساب شما کسر شده یا در صورتحساب منظور خواهد شد. هزینه مصرف آزاد از اینترنت ۸۹ ریال به ازای هر مگابایت می باشد. توجه داشته باشید که هزینه استفاده از اینترنت به صورت آزاد در مقایسه با نرخ معمول طرح تعرفه و یا بسته های افزایشی بالاتر می باشد.
زمانی که میزان مصرف Hdvhksg شما بیش از میزان حجم ترافیک قابل دسترس در طرح تعرفه انتخابی باشد، یا زمانی که احتمال می‌دهید که ممکن است نیاز به حجم بیشتری داشته باشید، می‌توانید میزان مصرف خود را با استفاده از بسته افزایشی اضافه نمایید. بسته‌های افزایشی وایمکس ایرانسل حجم مشخصی از میزان دسترسی به اینترنت هستند که به وسیله آنها می‌توانید با بهای تخفیفی و تنها برای مدت زمانی محدود، حجم ترافیک طرح تعرفه اولیه انتخابی خود را افزایش دهید. برای مثال شما می ‌توانید برای یک بسته افزایشی ۱ گیگا بایت، ۵۹,۱۱۵ ریال بپردازید اما بدین ترتیب از حجمی برابر ۱۰۲۴۰۰ ریال استفاده نمایید.
خرید بسته افزایشی برای تعرفه Hdvhksg های محدود امکان پذیر است و کابران نامحدود هرگز نیازی به خرید بسته افزایشی نخواهند داشت.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: