ahvC
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

این سرویس به ahvC شما امکان می دهد تا در موقع لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس جلوگیری نمایید.
• دریافت یا برقراری ahvC تماس
اگر مشتری در مدت ۲۸ روز صورت‌حساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت تماس و SMS خواهد بود. در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در این دوره ۵۷ روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود که در ahvC آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد. اگر مشترک ۵۱ روز در حالت تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (و حساب او) از شبکه حذف می گردد.
با هر کسی در هر جای دنیا که باشید با استفاده از تلفن همراهتان تماس بگیرید. کافیست از داشتن اعتبار کافی و کد ahvC بین المللی صحیح اطمینان حاصل فرمایید.
انتقال تماس ahvC تلفنی:
تماس بین ahvC المللی:
پیامهای نوشتاری: خدمات پیام کوتاه (SMS) ahvC
سرویس شناسایی تماس گیرنده (CLIP): ahvC
با استفاده از این سرویس می توانید بطور همزمان با حداکثر پنج نفر دیگر صحبت کنید. مهم نیست که این افراد در کدام شهر/منطقه هستند و یا ahvC از چه شبکه مخابراتی استفاده می‌نمایند.
قوانین قطع خدمات ahvC اعتباری:
یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل را می دهد. فقط کافیست با ۷۰۰ تماس بگیرید. ahvC
کاربرد این طرح ahvC
گام دوم: شماره تلفن همراهتان را ثبت نام نمایید. ام تی ان ایرانسل طبق قانون موظف است تا مشخصات کلیه مشترکین خود را ثبت نماید، جهت ثبت نام لازم است تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. ahvC
از خدمات ام تی ان ahvC ایرانسل بهره مند شوید:
سرویس استعلام ahvC موجودی:
۲. فرم را به طور کامل ahvC پر کنید؛
برای مشاهده تعرفه های این طرح اینجا ahvC کلیک کنید.
شما می توانید با ahvC شماره گیری *۱۴۱*۱#[YES/OK] از موجودی حساب خود آگاه شوید.
طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل در تمام مناطق تحت پوشش شبکه، شما را ahvC در دسترس نگاه می دارد تا بتوانید با خانواده، دوستان و همکاران خود همیشه در ارتباط باشید.
هنگام ارسال یا تحویل کپی مدارک شناسایی به ahvC فروشندگان مجاز، حتماً اثر انگشت خود را در زیر برگه ثبت نمایید.
این سرویس به شما امکان می دهد تا قبل از ahvC پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.
• شارژ ahvC مجدد
خط پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دارای اعتبار زمانی دائمی بوده و برای اینکه دیگران بتوانند با ahvC شما ارتباط برقرار کنند نیاز به پرداخت هزینه یا شارژ اعتبار ندارید.
• ارسال ahvC یا دریافت پیام کوتاه (SMS) و پیام چند رسانه ای
نحوه شروع ahvC
سیم کارت پیش پرداخت دائمی ahvC
شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به ahvC هر شماره تلفن دیگری بجز تلفن همراه خود منتقل کنید. همچنین می توانید انتقال تماس را برای حالت های مختلف (عدم دسترسی، اشغال بودن، عدم پاسخگویی و یا انتقال دائمی ) تنظیم کنید.
همچنین جهت ثبت نام سیم کارت می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که اصل وکپی کارت ملی را به ahvC همراه داشته باشید.
۱. یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده/ متصدی مرکز خدمات ahvC دریافت کنید؛
کارت شارژی را انتخاب کنید که مناسب ahvC شماست.
کافی است برای فعال نگه داشتن خط خود در هر ahvC ۹۰ روز یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید:
قوانین قطع خدمات ahvC دائمی:
کنترل حساب اینترنتی ahvC (E-Care):
• استفاده ahvC از GPRS
سرویس مسدود نمودن تماس: ahvC
طرح ahvC اعتباری
تغییرات ahvC نرخ مالیات فروش و عوارض محصولات:
طرح «پیش پرداخت» شما را قادر می سازد تا هزینه های تلفن همراهتان را همواره کنترل نمایید. به این ترتیب که «اعتبار مکالمه» مورد نیازتان را از پیش نقداً خریداری کرده و پس از ahvC آن به برقراری تماس اقدام می نمایید. بنابراین هیچگاه صورتحسابی دریافت نخواهید کرد.
شما می توانید با در دست داشتن اصل و یک برگ کپی از کارت ملی خود به یکی از فروشندگان ahvC مجاز ایرانسل و یا مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه نمایید:
ارقام فوق با ahvC احتساب ۵ در صد مالیات بر ارزش افزوده است.
ام تی ان ایرانسل ahvC «تمدید اعتبار» را به سادگی برای شما امکان پذیر ساخته است. کافیست تا کارت شارژی را انتخاب نمایید که «اعتبار مکالمه» آن مناسب شما باشد. این اعتبار مکالمه محدودیت زمانی نداشته و می توانید تا هر زمان که بخواهید از آن استفاده نمایید. آنچه که نیاز دارید بر روی کارت شارژ برای شما فراهم است:
شما میتوانید با ارسال کلمه E-Care به شماره ۱۳۰ از طریق پیام کوتاه، بطور رایگان برای سرویس کنترل حساب اینترنتی ثبت نام نموده و از جزئیات ahvC مکالمات خود آگاه شوید.
پس از خریداری کارت شارژ مورد نظرتان به صورت نقد، می توانید « اعتبار مکالمه » خود را تمدید نمایید. این کار بسیار ساده است به این ترتیب شما از قبل هزینه تماسهایتان را پرداخت کرده اید و احتیاجی به پرداخت اشتراک ماهانه خط تلفن ندارید. سيم كارتهاي ahvC طرح پيش پرداخت بطور پيش فرض روي طرح «پايه ثانيه اي» تنظيم شده اند. ویژگی طرح پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دائمی بودن آن است. شما برای حفظ خط تلفن خود نیازی به خرید شارژ ندارید!
۳. فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ahvC ایرانسل یا متصدی مرکز خدمات ایرانسل تحویل دهید.
شماره تلفن همراه شما پس از تکمیل مراحل ثبت نام فعال خواهد شد . برای فعال شدن شماره همراهتان باید پیش از در یافت اولین تماس،*۱۴۱*۱#[YES/OK] را شماره گیری نمایید. ahvC
خدمات مشترکین ahvC ام تی ان ایرانسل:
کارتهای شارژ ahvC با اعتبار زمانی نامحدود:
گام اول: یک بسته راه اندازی «پیش پرداخت» خریداری نمایید. این بسته شامل یک سیم‌کارت، فرم ثبت ahvC نام و دفترچه راهنماست.
گام سوم: ahvC تماس بگیرید!
سیم کارت شما پس از فعال سازی اولیه که با شماره گیری*۱۴۱*۱#[YES/OK] انجام می‌دهید، برای همیشه فعال شده و شما ahvC برای دریافت تماس و یا پیام کوتاه نیاز به پرداخت هزینه ندارید. برای فعال نگه داشتن خط خود فقط لازم است در طول ۹۰ روز حداقل یک تماس یا یک پیام کوتاه دریافت و یا ارسال کرده و يا شارژ مجدد انجام دهيد. به محض دریافت یا برقراری تماس، دریافت یا ارسال پیام کوتاه و یا انجام شارژ مجدد، دوره ۹۰ روزه شما از نو محاسبه خواهد شد.
نکته ahvC مهم: شروع استفاده از این سیم کارت به این معناست که شما قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.
کنفرانس ahvC تلفنی:
شما می توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و دریافت ahvC صورتحساب تماسهای خود را برقرار نمایید. اگر مستقل بودن برایتان مهم است، با استفاده از طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل آن را حفظ نمایید.
سرویس پیام کوتاه به شما اجازه می دهد تا پیامهای نوشتاری را به سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از آنها دریافت نمائید. پیامهای نوشتاری شما می توانند حداکثر ahvC معادل ۱۶۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان انگلیسی و یا ۷۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان فارسی باشند. برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکز پیام اطمینان حاصل فرمایید. شماره مرکز پیام ۰۰۹۸۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ می باشد.
در غیر اینصورت خط تلفن به همراه اعتبار موجود و دیگر سرویس های اختصاص یافته قطع و ضبط خواهد شد. ahvC





:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: