Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

۲- ۵ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک Hdvhksg تایید، فعال می شود.
۲- شرایط Hdvhksg مربوط به سیم کارت های اعتباری:
۴-۲ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح Hdvhksg مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.
٣-٩ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در Hdvhksg حساب خود داشته باشد. درغیراین صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.
٢- ٢ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت Hdvhksg خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیامک مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند کرد.
۵-۳ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح Hdvhksg ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.
۱-۳ جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روشهای ذکر شده در بخش مربوط به Hdvhksg نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود را از خط خود شماره گیری نمایید.
شما می Hdvhksg توانید همزمان با استفاده از طرح های تعرفه رنگی ایرانسل، از بسته های افزایشی محصولات گوناگون ایرانسل به همراه تمامی تخفیف های موجود در آنها بهره‌مند شوید.
۳- شرایط مربوط به سیم کارت های Hdvhksg دائمی:
۷-۳ مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره به صورت Hdvhksg خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.
۶-۳ با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می Hdvhksg توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند
٢- ٣ Hdvhksg در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی‌توانند پیش از پایان دوره مربوطه مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید کنند. برای اطلاع از مدت زمان باقی مانده از طرح تعرفه تشویقی، کد دستوری را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.
مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارت های اعتباری می‌توانید کد دستوری را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس Hdvhksg گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد ٢، پس از آن ١ و در آخر برای تایید ١ را وارد کنید.
١- ٢ فراموش نکنید Hdvhksg که پیش از انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، باید ثبت‌نام خود را تکمیل نموده و مدارک لازم را به ایرانسل ارسال کرده باشید.
۸-۳ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای Hdvhksg مشترکین دائمی در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ ‌می‌شود
۲-۳ طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی، از زمانی که فعال شوند تا پایان اسفند۹۱ فعال می مانند. درصورتی که مشترک مایل به بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد. Hdvhksg
١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون Hdvhksg در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند. مطابق تغییرات جدید قوانین مالیاتی کشور، مالیات بر ارزش افزوده مربوطه ۵ درصد است.
۳-۳ Hdvhksg طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید فعال می شود.
۱- شرایط Hdvhksg عمومی:
٢- ١ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از Hdvhksg زمان فعال شدن) برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان را از خط خود شماره گیری نمایید.
۴-۳ در صورتی که مشترکین دائمی هر یک از تعرفه های تشویقی را Hdvhksg از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: