ahvC
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

رابطه تغییر رییس رگولاتوری با ahvC سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
همچنین مشترکین با ثبت نام در این سرویس از تمامی امکانات استاندارد ahvC خدمات صندوق های پست الکترونیکی به علاوه 50 مگابایت فضای رایگان و همچنین دسترسی دو زبانه به سرویس و دسترسی به تقویم شمسی برخوردار می شوند.
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل حجاج با شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل مورد نظر*150* میتوانند به طور رایگان به مشترکین ایرانسل یک پیام کوتاه با محتوای "لطفا با من تماس بگیرید" ارسال کنند. ahvC وی با اشاره به اینکه استفاده از شارژ شگفت انگیز، در حالت رومینگ امکان پذیر نیست گفت: علاوه بر سرویس خط به خط، آشنایان و اقوام حجاج از داخل ایران در هر لحظه با یک سیمکارت ایرانسل و از طریق شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل حاجی*شماره رمز کارت شارژ*141* میتوانند مبلغ شارژ مورد نظر خود را مستقیما به حساب سیمکارت حاجی مستقر در عربستان منتقل كنند. ضمن آنکه با استفاده از سرویس اینترنتی شارژ مستقیم و یا شارژ الکترونیک نیز بدون نیاز به رمز کارت شارژ این کار امکان پذیر است.
در این سرویس، ahvC برای هر فرد یک نشانی پست الکترونیکی با این ویژگی منحصر به فرد که شناسه نشانی الکترونیکی همان شماره خط ایرانسل شخص درخواست کننده است، در نظر گرفته می شود.
به این ترتیب 6 سال گذشته و اراده‌ای نیز برای برخورد قاطع با این قانون شکنی اپراتور زرد مشاهده نشد. اما ahvC ظاهراً تغییر رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منجر به تغییراتی در نحوه برخورد و سیاست‌‌های این نهاد مقررات گذاری با ام‌تی‌ان-ایرانسل شده است.
رابطه تغییر رییس ahvC رگولاتوری با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
بنا به دلایلی ahvC که هیچگاه به شکل شفاف عنوان نشد، اپراتور ام‌تی‌ان-ایرانسل توانست واگذاری سهام خود را به خاطر مخالفت شریک خارجی خود! یعنی MTN به تعویق بیندازد. این در حالیست که عرضه سهام این شرکت چند ملیتی که حق ملی و قانونی کشور محسوب می‌شود در سال‌های اخیر و به بهانه‌ای عجیب معطل جلب رضایت خارجی‌ها بود!
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل حجاج با شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل ahvC مورد نظر*150* میتوانند به طور رایگان به مشترکین ایرانسل یک پیام کوتاه با محتوای "لطفا با من تماس بگیرید" ارسال کنند.ز ویژگی های بارز این سرویس، می توان به سهولت استفاده بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص روی گوشی، سازگاری با انواع گوشی ها، امکان دریافت پست های الکترونیکی جدید به صورت آنلاین روی گوشی به شکل پیامک و پیام چند رسانه ای، قابلیت تنظیم برای نشانی های پست الکترونیکی مختلف،امکان ارسال پاسخ به پست الکترونیکی یا ارسال پست الکترونیکی جدید از طریق پیامک یا پیام چند رسانه ای، تنظیم زمان بندی دلخواه جهت دریافت پست الکترونیکی روی گوشی و تعریف لیست سفید و سیاه اشاره کرد.
نکته پایانی به علت خط مشی مدیریت سابق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باز می‌گردد. لذا این ahvC پرسش در خصوص عملکرد سازمان مذکور پابرجاست که چرا و بر چه اساس و چگونه طی سال‌های قبل با این اپراتور چند ملیتی مدارا شده است؟ آیا این به مفهوم 6 سال بازی با منافع ملی و منفعت کشور از این بابت نیست؟
نکته قابل تامل دیگر برخورد مداراگونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با این اپراتور چند ملیتی بود. این سازمان که وظیفه نظارت بر وضعیت کلیه خدمات، قیمت‌ها و وضعیت سهام و سهامداران اپراتورها را بر عهده دارد نسبت به اصرار بر تخلف سرمایه گذار خارجی که در سال‌های اخیر چندین برابر سرمایه گذاری ahvC خود در ایران را به دست آورده در موضع سکوت قرار داشت.
رگولاتور جدید تا چه زمانی عرضه سهام این اپراتور را به سرانجام خواهد رساند؟ این پرسش‌هاییست که افکار ahvC عمومی پیگیر آن خواهد بود.
صندوق ahvC پست الکترونیک
وی با اشاره به اینکه استفاده از شارژ شگفت انگیز، در حالت رومینگ امکان پذیر نیست گفت: علاوه بر ahvC سرویس خط به خط، آشنایان و اقوام حجاج از داخل ایران در هر لحظه با یک سیمکارت ایرانسل و از طریق شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل حاجی*شماره رمز کارت شارژ*141* میتوانند مبلغ شارژ مورد نظر خود را مستقیما به حساب سیمکارت حاجی مستقر در عربستان منتقل كنند. ضمن آنکه با استفاده از سرویس اینترنتی شارژ مستقیم و یا شارژ الکترونیک نیز بدون نیاز به رمز کارت شارژ این کار امکان پذیر است.
به گزارش موبنا و به نقل ahvC از شارژ سل قریب به 7 سال از آغاز به کار اپراتور چند ملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل میگذرد. نزدیک به همین مدت نیز بر اساس قانون مقرر شده بود که 21 درصد از سهام این اپراتور به بورس عرضه شود.
رابطه تغییر رییس رگولاتوری ahvC با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
مهمترین مزیت این سرویس رایگان بودن آن برای کلیه مشترکین اعتباری و دائمی است، ضمن اینکه یک نشانی پست الکترونیکی تحت دامنه Irancell.ir مانند: @irancell.ir 989351234567 به مشترک اختصاص پیدا می کند و مشترک می تواند ahvC از این سرویس رایگان جهت مکاتبات الکترونیکی شخصی و تجاری از طریق رایانه شخصی خود استفاده کند.
اخیراً رییس سازمان مذکور اعلام کرده واگذاری سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل به سهامداران قطعیست. اگرچه وی تاکید کرده این کار بر اساس توافق بین رگولاتوری و سهامداران فعلی ایرانسل انجام خواهد شد اما توافق برای اجرای یک تکلیف قانونی نیز در نوع خود جای تامل دارد و امید می‌رود توافق مذکور دچار مرور زمان





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: