Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

آهنگ پیشواز تبلیغاتی، محصولی جدید از ایرانسل برای Hdvhksg شرکت ها
3- رسانه ای جوان و سرگرم Hdvhksg کننده
وی افزود: در این سرویس کاربر برای استفاده از سیستم بانکداری، با رجوع به برنامه کاربری نصب شده برروی سیم‌کارت خود توسط گوشی، رمز یک‌بار مصرف را دریافت کرده و پس از احراز هویت توسط سرور‌های مرتبط، می‌تواند به Hdvhksg طیف وسیع خدمات بانکی دسترسی کامل داشته باشد.
آهنگ پیشواز تبلیغاتی، محصولی جدید از ایرانسل برای شرکت ها Hdvhksg
1- تأثیر Hdvhksg آهنگ پیشواز بر تصمیم گیری خریداران
مدیر روابط عمومی Hdvhksg ایرانسل گفت: در راستای ارائه‌ی خدمات پیشرفته بانک به بانک‌ها و مشتریان آن‌ها، ایرانسل راهکار رمز یک بار مصرف (OTP) مبتنی بر سیم‌کارت را ارائه کرده است.
4- انتشار پیام با Hdvhksg سرعتی ویروسی
ایرانسل برخی از ویژگی ها را برای این محصول منحصر به فرد دانسته مانند: Hdvhksg
5- کاهش واسطه Hdvhksg ها در تبلیغات
شارژ Hdvhksg رایگان ایرانسل
2- هزینه پایین، انعکاس Hdvhksg گسترده
آهنگ پیشواز Hdvhksg تبلیغاتی، محصولی جدید از ایرانسل برای شرکت ها
ایرانسل معتقد است فعال کردن آهنگ پیشواز تبلیغاتی ایرانسل سسبب خواهد شد که پیام تبلیغاتی در لحظاتی منتقل شوند که مخاطبان کاملاً متمرکز هستند. یعنی هنگامی که فرد منتظر شنیدن صدای دوست یا آشنا و فامیل خود است به جای شنیدن صدای بوق – بوق یکنواخت همیشگی با شنیدن آهنگ پیشواز تبلیغاتی Hdvhksg با محصول شما آشنا می شوند.
مشنریان، طرفداران برند شما و سایر افراد می توانند Hdvhksg آهنگ پیشواز تبلیغاتی شما را از راه های مختلف از جمله پیام کوتاه و کدهای دستوری (USDS) جستجو، پورتال آهنگ پیشواز و ... بر روی شماره ایرانسل خود با کسر مقادیری از شارژ خود فعال کرده و در نتیجه تمام کسانی که با وی تماس می گیرند، در هر تماس آهنگ تبلیغاتی را خواهند شنید.
مدیر روابط عمومی ایرانسل از مزایا ی این سرویس را عدم نیاز به خرید سخت‌افزار نسبتا گران قیمت تولید رمز Hdvhksg یک‌بار مصرف، یکپارچه‌سازی سامانه تولید رمز یک بار مصرف برای تمامی بانک‌ها، روی یک سیم‌کارت،اختصاص کلید رمز‌نگاری خاص به هر بانک و نیاز نداشتن به حمل‌ونقل قطعه سخت‌افزاری توسط مشتریان و به تبع آن دسترسی تمام مدت به رمز یک‌بار مصرف و افزایش ضریب نفوذ استفاده از رمز یک‌بار مصرف و امکان ارائه‌ی سبد کامل‌تر خدمات بانکی به طیف وسیع‌تری از مشتریان در سراسر کشور بیان کرد.
آرش کریم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ درباره رمز یکبار مصرف گفت: از این پس مشتریان بانک‌ها می‌توانند بدون نیاز به خرید سخت‌افزار مورد نیاز (که هم‌اکنون توسط برخی از بانک‌ها ارائه می‌شود)، برای استفاده از رمز یک بار مصرف، سیم‌کارت خود را به این سامانه مجهز Hdvhksg کرده و از خدمات بانکی که نیاز به درجه بالاتری از امنیت و به تبع آن رمز یک‌بار مصرف دارند، استفاده کنند.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: