ahvC
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

بدین ترتیب اعتبار موجود در کارت شارژهای ایرانسل از یک مهر ماه با احتساب 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای شارژهای بیست، پنجاه، یکصد و دویست هزار ریالی به ترتیب 19.417، 48.544، 97.087و 194.175 ریال خواهد بود. ahvC
سیم ahvC کارت های دوقلوی ایرانسل آمد
برای فعال سازی سیم کارت هدیه، لازم است مشترک از سیم کارت اصلی، ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال کند، شماره سیم کارت هدیه اختصاص داده شده، به طور خودکار و از طریق پیام کوتاه برای مشترک سیم کارت اصلی ارسال می‌شود. بنابر اعلام، آن دسته از مشترکینی که قبلا سیم کارت ایرانسل خریداری کرده و هنوز سیم کارت هدیه خود را دریافت نکرده‌اند، مطابق روال سابق و از طریق شرکت پست، سیم کارت هدیه خود را دریافت خواهند کرد. ahvC
با هدف تسهیل در روند سابق برای ارسال سیم کارت هدیه به مشترکین و از هفته آینده، سیم کارت‌های اصلی و هدیه ایرانسل همزمان و در یک بسته بندی، تحت عنوان “سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل” عرضه خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با عرضه سیم کارت دوقلو، مشترکین جدید ایرانسل دیگر لازم نیست منتظر دریافت سیم کارت هدیه خود از طریق پست بمانند، چرا که از این پس سیم کارت اصلی و هدیه خود را در قالب ahvC یک بسته بندی، در زمان خرید دریافت خواهند کرد.
سیم کارت های هدیه، دارای مهلت زمانی برای فعال سازی بوده و مشترک می تواند در هر زمان با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۲۱* از سیم کارت اصلی خود، از این تاریخ ahvC مطلع شود.
براي شارژ سيم كارت كافي است از چپ به راست كد ahvC #شماره رمز 12 رقمي*140* در گوشي حاوي سيم كارت اعتباري ايرانسل وارد و كمه Yes و يا Ok زده شود.
شارژ سيم كارت هاي ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك صادرات ممكن ahvC شد
بر این اساس، نرخ های جدید برای مشترکین بیش از پیش مقرون به صرفه شده و هیچگونه هزینه اضافه ای برای آنها در بر نخواهد داشت بطوریکه در پی اجرایی شدن این تغییرات، مشترکین می توانند با همان پنج هزار تومانی که پیش از این برای خریداری یک کارت شارژ 5 هزار تومانی می پرداختند، یک کارت شارژ 5 هزار تومانی با اعتبار مکالمه بیشتر یعنی 48 هزار و 544 ریال ahvC به جای 47 هزار و 170 ریال خریداری کنند.
شارژ دو هزار توماني سيم كارت هاي ايرانسل ahvC درحال حاضر تنها از طريق خودپردازهاي بانك هاي صادرات و ملي، پايانه هاي فروش شارژ رمزدار و همچنين شارژ الكترونيك (E-charge) ممكن است.
درصورتي كه كاغذ دستگاه خودپرداز تمام شده باشد، خودپرداز پيغام مي دهد كه انجام عمليات و دريافت شماره رمز امكان پذير نيست و در اين صورت هيچ مبلغي از حساب بانكي مشترك كسر نخواهد شد. همچنين مشتركين مي ahvC توانند با وارد كردن كد #1*140* از خط ايرانسل خود نسبت به انتقال شارژ اطمينان حاصل كنند.
بنابر ahvC اين گزارش، درحال حاضر خريد شارژ ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك هاي صادرات و ملي مقدور است و به زودي استفاده از اين سرويس از طريق دستگاه هاي خودپرداز ديگر بانك هاي كشور ممكن مي شود.
به همین منظور تمامی مشتركان و كاربران ایرانسل می‌توانند با ارسال پیامك به شماره 8282 ahvC و درج كلمه Quranf و شماره سوره و شماره آیه با فاصله در پیام كوتاه خود ترجمه فارسی آیه مورد نظر را به ‌صورت متن دریافت نمایند. مثال: Quranf 12 2 (شماره 12 سوره و شماره 2 آیه می باشد).
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر ahvC نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شارژ سيم كارت هاي ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك صادرات ممكن شد خريد شارژ سيم كارت ahvC هاي اعتباري ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك صادرات ايران براي تمامي دارندگان كارت هاي بانكي عضو شتاب در سراسر كشور ممكن شد.
پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب بانكي ahvC متقاضي كسر شده و شماره رمز 12 رقمي براي شارژ سيم كارت اعتباري از طريق خودپرداز چاپ و به مشترك ارايه مي شود.
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی به منظور گسترش فرهنگ و ارزش های دینی اسلامی در محیط مجازی و در راستای پروژه ویترین ایرانسل که در حال حاضر سرویس متنی آن فعال می باشد، با همكاری شرکت ایرانسل اقدام به تهیه متن برای این سرویس نموده ahvC است.
ایرانسل در اطلاعیه خود تاکید کرده؛ بهای سیم کارت دائمی ایرانسل، به همراه یک سیم کارت هدیه با ۲هزار ریال اعتبار اولیه، ۱۲۰هزار تومان و بهای سیم کارت اعتباری ایرانسل با ۲۰هزار ahvC ریال اعتبار اولیه به همراه یک سیم کارت هدیه با ۲هزار ریال اعتبار اولیه، ۵هزار تومان است و فرآیند ثبت نام سیم کارت، فعال سازی امکان ارسال پیام چندرسانه ای (MMS) و تحویل سیم کارت هدیه در قالب بسته سیم کارت دوقلو، کاملا رایگان بوده و مشترکین نیازی به پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای جز بهای سیم کارت ندارند.
گروه خبری GSM : مبلغ مالیات فروش و عوارض محصولات ایرانسل ahvC از اول مهر ماه سال 87 از شش به سه درصد کاهش می یابد.
پروژه دوم این سرویس همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص)، توسط مؤسسه تبیان به ahvC عنوان تأمین‌كننده محتوای غنی فرهنگی و اسلامی برای تمام مشتركان ایرانسل به مرحله بهره‌برداری رسید و دومین محتوای این سرویس با نام ترجمه فارسی متن قرآن کریم ایجاد گردید.
دریافت ترجمه قرآن کریم ahvC از طریق پیامک براي مشترکان ايرانسل
در راستای تحقق یکی از اهداف اصلی ایرانسل، یعنی ارتقای سطح ahvC رضایت مشترکین و نیز پیرو قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، این شرکت با اتخاذ سیاست های جدید قیمت گذاری، مالیات فروش و عوارض محصولات خود را به سه درصد کاهش می دهد.
به گزارش آي سي تي ورلد به نقل از روابط عمومي ايرانسل، پيش از اين امكان شارژ سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك ملي ايران فراهم شده بود و هم اكنون تمامي دارندگان كارت هاي بانكي عضو شبكه شتاب مي توانند با مراجعه به خودپردازهاي بانك هاي صادرات و ملي سراسر كشور و با انتخاب منوي "شارژ سيم كارت" و گزينه "ايرانسل" شارژ ahvC مورد نظر خود را از ميان مبالغ 2، 5، 10 و 20 هزار توماني، انتخاب و از طريق كارت بانكي خود خريداري كنند.
مالیات فروش و ahvC عوارض ایرانسل کاهش یافت





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: