Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اطلاعات تکمیلی Hdvhksg در رابطه با این سرویس متعاقبا اعلام خواهد شد.
توجه: Hdvhksg
علاوه بر این شما صاحبان مشاغل می Hdvhksg توانید اطلاعات شرکت و یا خدمات و محصولات خود را به سرویس «اطلاعات شهری ایرانسل» اضافه کنید و به این ترتیب محصولات خود را معرفی و تبلیغ نمایید.
کافیست Hdvhksg تماس گیرندگان با شما، کد ۷۰۲ را به همراه شماره سیم کارت شما شماره‌گیری نمایند. پس از آن، تلفن گویا با شما تماس گرفته و شما قادر خواهید بود درخواست مخاطب خود را جهت میزبانی و تقبل هزینه تماس، قبول یا رد نمایید.
بسته‌های ترکیبی جدید Hdvhksg
توجه:برای دریافت رمز ورود اینترنتی بانکی، می توانید با بانک خود Hdvhksg تماس بگیرید.
تنها یک کلیک تا شارژ مستقیم از Hdvhksg وب سایت ایرانسل فاصله دارید...
فقط با وارد کردن شماره تلفن مشترک ایرانسل، مبلغ شارژ و بانک مورد نظر را انتخاب Hdvhksg کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید؛ در این مرحله لازم است شماره ١٦ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمز عبور اینترنتی بانکی و همچنین شماره ٣ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید.
با استفاده از سرویس «اطلاعات شهری ایرانسل» می توانید نزدیک Hdvhksg ترین شرکت، فروشگاه یا موسسه ارائه دهنده خدمات و محصولات مورد نظر را جستجو کرده و اطلاعات مربوط به آنها را دریافت نمایید. همچنین می توانید با انتخاب یک نقطه روی نقشه، اطلاعات مربوط به شرکت ها و موسسات نزدیک به آن نقطه منتخب را دریافت کنید.
روش Hdvhksg استفاده:
اطلاعات تکمیلی در رابطه با این سرویس (هزینه، روش استفاده و غیره) Hdvhksg متعاقبا اعلام خواهد شد.
سرویس میزبان تماس Hdvhksg
سیم کارت Hdvhksg میهمانان ایران
چارسوی ایرانسل (فروشگاه Hdvhksg برنامه های کاربردی تلفن همراه)
• سیم کارت میهمانان ایران دارای سیم کارت هدیه نمی Hdvhksg باشد.
• مشترکین این سیم کارت ها امکان استفاده از سایر طرح های تعرفه ایرانسل و بسته های تخفیفی را نخواهند Hdvhksg داشت.
از این پس شما مشترکین ایرانسل می توانید میزبان تماس ِ افرادی باشید که با شما تماس می‌گیرند. با استفاده از سرویس میزبان تماس ایرانسل می‌توانید Hdvhksg پذیرای تماس‌هایی باشید که تمایل دارید هزینه آنها را به هر دلیل بر عهده بگیرید.
این سرویس از طریق کد نیز در دسترس شما خواهد بود. Hdvhksg
%۲۲ شارژ شگفت انگیز Hdvhksg از طریق وب سایت ایرانسل!
سرویس Hdvhksg اطلاعات شهری ایرانسل
در جشنواره زمستان ۹۱، ایرانسل اقدام به Hdvhksg راه اندازی سرویس جدید خود به نام «چارسو» (فروشگاه برنامه های کاربردی تلفن همراه) خواهد کرد که شما را قادر می سازد از طریق مراجعه به پورتال اینترنتی این فروشگاه و یا برنامه فروشگاه قابل نصب بر گوشی تلفن همراه شما، برنامه های مورد نیاز خود را که با سیستم عامل گوشی هوشمند شما همخوانی دارد خریداری نمایید.
در راستای ارائه محصولات متنوع و جدید به مشترکین ایرانسل، «سیم کارت میهمانان ایران» برای رفاه بیشتر آن دسته از گردشگرانی که به ایران سفر می کنند و تماس های زیادی با اپراتورهای برون مرزی دارند، عرضه می گردد.استفاده از این سیم‌کارت که به قیمت ۲۰۰,۰۰۰ ريال عرضه می شود، تنها در داخل ایران امکان پذیر است و تماس با آن به مراتب ارزان تر و Hdvhksg با کیفیت تر از دیگر سیم کارت ها به ویژه سیم کارت های اپراتورهای خارجی خواهد بود
در صورت دریافت شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل، به جای ۲۰ %، از Hdvhksg ۲۲ % شارژ شگفت انگیز بهره‌مند خواهید شد!
شما مشترکین اعتباری ایرانسل امکان خواهید داشت، با توجه به میزان استفاده خود از تماس، اینترنت همراه یا پیامک، بسته ترکیبی مورد نظرتان را انتخاب کرده و الگویی مقرون به صرفه را برای هزینه‌های خود برگزینید. جزئیات هریک از بسته‌های ترکیبی جدید در جدول زیر ذکر شده است: Hdvhksg
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، در گامی جدید جهت تسهیل دریافت اعتبار برای مشترکین سیم کارت های اعتباری، سرویس «خريد اعتبار از طريق وب سايت ايرانسل» را که پیش از این وعده داده بود، راه اندازی کرد و هم اکنون تمامی شما مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می‌توانید. فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه تان، اعتبار مورد نظر Hdvhksg خود را از طریق پرداخت اینترنتی و مستقیما از همین وب سایت دریافت کنید. با اين روش، مبلغ مذکور به طور مستقيم از حساب بانکی مشترک کسر شده و به اعتبار سيم کارت وی افزوده می‌شود.
برای فعال سازی سیم کارت، کدرا شماره گیری نمایید. پس از فعال سازی، سیم‌کارت به طور خودکار به مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ ریال شارژ می شود. سپس به منظور برقراری تماس، ضروری است تعرفه ویژه این نوع سیم‌کارت ها را فعال کنید که هزینه ای معادل ۳۰,۰۰۰ ريال داشته و به مدت ۳ ماه فعال خواهد بود. برای فعال سازی این تعرفه و یا افزایش مدت اعتبار آن، کافیست یکی از کدهای یا Hdvhksg را از سیم کارت خود شماره گیری نمایید. مزیت اصلی استفاده از این تعرفه، تخفیف ۳۰ درصدی برای تماس‌های بین المللی است.
بدین ترتیب، مبلغ اعتبار درخواستی از حساب بانکی مشترک برداشت Hdvhksg و به حساب شرکت ایرانسل واریز می گردد و اعتبار مورد نظر مشترک به سیم کارت وی افزوده خواهد شد.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: