Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

 

دریافت شارژ ایرانسل
 
 
- ٢ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیامک مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند Hdvhksg کرد.
٢- ١ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان فعال شدن) برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان Hdvhksg را از خط خود شماره گیری نمایید.
۳-۳ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید فعال Hdvhksg می شود.
توجه: طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی Hdvhksg می توانند این طرح ها را به صورت «ماهانه» بر روی خط خود فعال کنند.
Hdvhksg
۷-۳ مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره به صورت خودکار به Hdvhksg طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.
۲- Hdvhksg شرایط مربوط به سیم کارت های اعتباری:
برای مشاهده جدول در Hdvhksg سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید Hdvhksg یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.
٢- ٣ در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی‌توانند پیش از پایان دوره مربوطه مبادرت به تغییر Hdvhksg تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید کنند. برای اطلاع از مدت زمان باقی مانده از طرح تعرفه تشویقی، کد دستوری را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.
در جداول فوق، مبالغ Hdvhksg تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام و هزینه GPRS بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.
٣-٩ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید Hdvhksg مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. درغیراین صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.
١- Hdvhksg ٢ فراموش نکنید که پیش از انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، باید ثبت‌نام خود را تکمیل نموده و مدارک لازم را به ایرانسل ارسال کرده باشید.
۶-۳ Hdvhksg با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.
۳- شرایط مربوط به سیم کارت های دائمی: Hdvhksg
1- شرایط Hdvhksg عمومی:
۴-۲ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر Hdvhksg است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.
۵-۳ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به Hdvhksg نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.
۲-۳ طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی، Hdvhksg از زمانی که فعال شوند تا پایان اسفند۹۱ فعال می مانند. درصورتی که مشترک مایل به بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر Hdvhksg روی آن کلیک کنید.
مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارت های اعتباری می‌توانید کد دستوری را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد ٢، پس از آن ١ و در آخر برای Hdvhksg تایید ١ را وارد کنید.
۱-۳ جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روشهای ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه Hdvhksg در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود را از خط خود شماره گیری نمایید.
شما می توانید همزمان با استفاده از Hdvhksg طرح های تعرفه رنگی ایرانسل، از بسته های افزایشی محصولات گوناگون ایرانسل به همراه تمامی تخفیف های موجود در آنها بهره‌مند شوید.
١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند. مطابق تغییرات جدید قوانین مالیاتی کشور، مالیات بر ارزش افزوده مربوطه ۵ درصد Hdvhksg است.
۴-۳ در صورتی که مشترکین دائمی هر یک Hdvhksg از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.
طرح های تعرفه رنگی: هفتگی و Hdvhksg ماهانه!
۸-۳ هزینه Hdvhksg ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ ‌می‌شود.
۲- ۵ Hdvhksg طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید، فعال می شود.
طرح های تعرفه رنگی قرمز، آبی، طلایی و طلایی دو ستاره در جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. در این جشنواره، مشترکین ایرانسل می‌توانند بنا به نیاز خود، این طرح‌ها را همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می‌نمایید به صورت هفتگی و یا ماهانه فعال کنند. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس GPRS نیز می‌باشد. مشترکین ایرانسل می‌توانند با در Hdvhksg نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره‌های هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و هزینه تلفن همراهشان را تا حد چشمگیری کاهش دهند.




:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: