نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

با خدمات مشترکین ahvC ایرانسل تماس بگیرید و سرویس رومینگ را برای سیم کارت خود فعال کنید.
رومینگ دائمی ahvC ایرانسل
• مبلغ ٢ میلیون ريال سپرده رومینگ را پرداخت نمایید. این مبلغ ahvC قابل بازگشت است. شما باید این مبلغ را با درج کد شناسه پرداخت خود به شماره حساب ٩٦/٤٤٤٤٤٠ بانک ملت به نام شرکت ایرانسل واریز نمایید. جهت دریافت کد شناسه پرداخت #1*1*130* را از خط خود شماره گیری نمایید.
سفر خوبی داشته باشید! ahvC
لطفاً توجه ahvC داشته باشید:
دیگر در سفرهای خارجی خود احتیاجی ahvC به تلفن عمومی و یا کارت تلفن نخواهید داشت. شما می توانید از تلفن همراهتان در هر کشوری که با ما دارای توافقنامه سرویس رومینگ بین المللی باشد، استفاده نمایید. شما نیازی به ثبت نام یا دریافت سیم کارت جدید برای رومینگ ندارید.
چقدر خوب که سیم کارتتان را همیشه به همراه ahvC دارید!
برای تماس با يك شماره در کشوری که در آن هستید یا تماس با یک شماره در خارج از کشوری که به آن مسافرت نموده اید، همانند برقراری یک تماس بین المللی عمل کنید ahvC
برقراری تماس ahvC به هنگام رومینگ:
• اگر شخصی از خارج از ایران بخواهد با شما در این شرایط تماس ahvC بگیرد، باید همانطور شماره گیری نماید که گویی شما در ایران هستید. (مانند مثال زیر)
برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکل احتمالی، لطفاً پیش از آغاز ahvC سفر:
در پایان سفر، هنگامیکه به ایران باز می گردید سیم کارت شما باید بطور خودکار به وضعیت "پایان رومینگ" بازگردد و یا با پیگیری پیغام ahvC های گوشی، سیم کارت شما به حالت عادی بازمی گردد.
٠٩٣٥١٥٥٠٤٠٠ (اگر تماس گیرنده در ایران ahvC باشد) ٠٠٩٨٩٣٥١٥٥٠٤٠٠ (اگر تماس گیرنده خارج از ایران باشد)
شروع رومینگ ahvC
982112345678 ahvC +
ایرانسل همه ahvC جا همراه شماست.
رومينگ سیم کارت ahvC دائمی
برای تماس با یک شماره تلفن همراه ام تی ان ایرانسل در آن کشور، مانند برقراری تماس بین المللی در ایران (همانطور که در بالا ذکر شده) عمل کنید. یعنی شماره تلفن همراه را به عنوان شماره مورد نظر وارد کنید و فراموش نکنید که "صفر" را از ابتدای شماره تلفن حذف کنید. مثلاً برای تماس با ٠٩٣٥١٥٥٠٤٠٠، شماره ٠٠٩٨٩٣٥١٥٥٠٤٠٠ را وارد کنید. ahvC
قبل از اینکه ahvC از ایران خارج شوید ...
و ahvC پیام کوتاه به هنگام رومینگ ...
به خارج از کشور می روید؟ سیم ahvC کارتتان را هم با خودتان ببرید!
(برای تماس با خدمات مشترکین، با شماره ٧٠٠ از تلفن همراه ایرانسل و یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید.) ahvC
[yes/ok] + شماره مورد نظر + ahvC کد شهر (بدون صفر) + کد کشور + کد خروجی
دریافت تماس به ahvC هنگام رومینگ:
• مجدداً با خدمات مشترکین ایرانسل با شماره ٧٠٠ از خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید و از فعال شدن نهايي سرويس ahvC رومينگ اطمينان حاصل نماييد.
• هنگامیکه خارج از ایران هستید، درصورتیکه تمام تماسهایتان را به پیام گیر صوتی منتقل نکرده باشید، ahvC هر شخصی در ایران می تواند با شماره گیری تلفن همراهتان با شما تماس بگیرد.
• برای استفاده از سرویس رومینگ سیم کارت دائمی خود، با خدمات مشترکین ahvC ایرانسل با شماره ٧٠٠ از خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید و کلیه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
هنگامیکه از ایران خارج شده و به محدوده رومینگ بین المللی وارد می شوید سیم کارت شما ahvC باید به طور خودکار به وضعیت رومینگ تبدیل شود.
هنگامیکه در ahvC خارج از کشور هستید و از سرویس رومینگ استفاده می کنید، می توانید از خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) نیز استفاده نمایید.
مطمئن شوید که ام تی ان ایرانسل با کشور مقصد دارای توافقنامه رومینگ است. ahvC
جهت استفاده از سرویس رومینگ باید صورتحساب های قبلی خود را به ahvC طور کامل پرداخت کرده باشید.
پایان رومینگ ahvC
به طور ahvC مثال، هنگامیکه می خواهید از خارج ایران با شماره ١٢٣٤٥٦٧٨ در تهران تماس بگیرید، اینگونه شماره گیری کنید:



:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای Hdvhksg كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.
Hdvhksg
Hdvhksg
براساس این گزارش، ایرانسل پس از گذشت ۴ سال از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در Hdvhksg بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
در چهاردهمین دوره Hdvhksg رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل جزو ۱۰ شرکت پیشرو کشور در رتبه‌بندی سال ۱۳۹۰ معرفی شد.
گواهینامه Hdvhksg ایزو ۱۰۰۰۴، به ایرانسل اعطا شد
همچنین در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، Hdvhksg ایرانسل با ۳ پله صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، از جایگاه بیست و ششم به جایگاه بیست و سوم ارتقاء پیدا کرد.
گواهینامه بین‌المللی ISO ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، به همراه جایزه ملی رضایتمندی مشتریان Hdvhksg و همچنین تندیس و گواهینامه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق با سطح A به ایرانسل اهدا شد.
سومین دوره اجلاس توسعه صنایع ملی ایران و مراسم اعطای جایزه ملی رضایتمندی مشتریان، جایزه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق و همچنین گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت اتاق بازرگانی صنایع و معادن ۱۴ استان بزرگ کشور Hdvhksg و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، غلامحسین حسینی‌نیا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داریوش پاک‌بین، رئیس اتاق تعاون مرکزی ایران، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اکبر شریفی، معاون شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران، غلامرضا سلیمانی مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیرکل ACS، آلبرت یاقوزیان، معاون پژوهشی پژوهشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی و جمع زیادی از تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور، عصر روز سه شنبه و در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴، جایزه ملی Hdvhksg رضایتمندی مشتریان و جایزه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق به ایرانسل اعطا شد
همچنین مهندس علیرضا قلمبردزفولی – مدیرعامل ایرانسل – نیز به عنوان یکی از ۷ مدیر برتر کشور Hdvhksg در حوزه مدیریت موفق و خلاق، انتخاب و تندیس و لوح تقدیر مدیر موفق، به همراه گواهینامه بین‌المللی مدیریت خلاق با سطح A جهانی از سوی مرکز استانداردهای کانادا به وی اعطا شد.
ایرانسل Hdvhksg در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
این جایزه ملی و گواهینامه بین المللی ایزو، بر اساس ارزیابی سطح میزان خدمات و نوآوری در آن، توجه Hdvhksg به نیاز مصرف‌کنندگان، با تکیه بر ۹ شاخص اساسی بین‌المللی و نظرسنجی علمی یکساله بین ۸۰۰ شرکت فعال در ۳۷ حوزه صنعت کشور، به ایرانسل اعطا شد.
پس از گذشت ۴سال از آغاز Hdvhksg فعالیت و در رتبه بندی سالیانه صد شرکت برتر: ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی ۱۳۹۰ صد شرکت برتر ایران (طرح IMI-۱۰۰) که توسط سازمان مدیریت Hdvhksg صنعتی برگزار می‌شود، ایرانسل تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در فهرست ۱۰ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور تلفن همراه کشور، به عنوان تنها شرکت فعال درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد ISO.۱۰۰۰۴:۲۰۱۰ در زمینه رضایتمندی مشتریان و Hdvhksg همچنین تندیس و لوح تقدیر جایزه ملی رضایتمندی مشتریان از سومین اجلاس توسعه صنایع ملی ایران شد.
Hdvhksg



:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

همچنین در صورت Ovdn hdkjvkjd عدم تمایل به استفاده از این سرویس، با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۳۹۴۱ سرویس "اطلاع از هزینه تماس"را غیر فعال کنید.
توجه: استفاده از سرویس "اطلاع از هزینه تماس" Ovdn hdkjvkjd رایگان است و بابت فعالسازی و یا غیر فعالسازی آن نیز هزینه ای از اعتبار شما کسر نمی شود.
این سرویس به شما امکان می‌دهد تا بدانید در زمانی که گوشی شما خاموش است، چه کسانی با تلفن‌همراهتان تماس گرفته اند. به این ترتیب، درصورتی که تلفن‌همراه شما خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشید، افرادی که با شما تماس می گیرند، به یک سرویس پیام گیر هدایت Ovdn hdkjvkjd شده و شماره آنها در آن سیستم ذخیره می‌شود. بنابراین، هنگامی که تلفن‌همراهتان مجدداً روشن شده و یا در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند، به همراه زمان این تماس ها از طریق پیام‌کوتاهی بدین مضمون برایتان ارسال می‌گردد.
نحوه فعالسازی و یا غیر فعالسازی سرويس Ovdn hdkjvkjd "اطلاع از هزینه تماس":
غیر فعال‌سازی: جهت Ovdn hdkjvkjd غیر فعال‌سازی می‌توانید کد دستوری زیر را از خط ایرانسل خود شماره گیری نمایید.
از هزينه Ovdn hdkjvkjd تماس های خود مطلع شويد! (ویژه مشترکین اعتباری)
ایرانسل با راه اندازی سرویس جدیدی به نام "اطلاع از هزینه تماس" شما را قادر ساخته است تا از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال یک پیام که از ایرانسل به شماره سیم کارت شما و پس از هربار برقراری تماس از سوی شما ارسال می شود، Ovdn hdkjvkjd مطلع شوید و رقم باقیمانده از اعتبارتان را نیز مشاهده کنید.
برای فعال سازی و غیر فعال Ovdn hdkjvkjd سازی سرویس اطلاع از هزینه تماس خود، علاوه بر ارسال پیامک می توانید از طریق کدهای دستوری زیر اقدام نمایید:
فعال‌سازی: این سرویس برای مشترکین جدید به طور خود کار فعال است.دیگر مشترکین نیز می توانند با شماره‌گیری کد‌دستوری(مشترکین اعتباری) و(مشترکین دائمی) از خط ایرانسل خود، این سرویس را Ovdn hdkjvkjd فعال نمایند.

به این ترتیب، این سرویس به Ovdn hdkjvkjd ویژه برای صاحبان مشاغل که نیاز به ارتباط مداوم با همکاران خود دارند، مناسب است چرا که با استفاده از آن، متوجه می شوند که در هر لحظه چه کسانی با تلفن‌همراهشان تماس گرفته اند.
".darid < تاریخ و ساعت > Tamase az Ovdn hdkjvkjd dast rafte az 98XXXXXXXXXX dar < تعداد > Shoma"
برای مشترکین دائمی وبرای Ovdn hdkjvkjd مشترکین اعتباری
به یاد داشته باشد که سرویس"بازیابی Ovdn hdkjvkjd تماس" و سرویس "پیام گیر صوتی" نمی توانند به طور همزمان فعال باشند. شما تنها می‌توانید از یكی از این دو سرویس، در یك زمان واحد استفاده نمایید.
*برای فعالسازی این سرویس جدید کافیست تا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۳۹۴۰ بفرستید تا پس از آن، تمامی اطلاعات مربوط Ovdn hdkjvkjd به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برای تان ارسال شود.
اطلاع از هزینه تماس Ovdn hdkjvkjd
برای مشترکین دائمی وبرای مشترکین اعتباری Ovdn hdkjvkjd
تا پیش Ovdn hdkjvkjd از این شما برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم کارت خود می بایست از دو روش ارسال کد دستوری و یا تلفن گویا استفاده می کردید، اما از این پس ایرانسل خود میزان هزینه آخرین تماس و باقیمانده حساب را برای تان ارسال می کند!
توجه: استفاده از این سرویس برای Ovdn hdkjvkjd تمامی مشترکین رایگان است.
فعال‌سازی مجدد: جهت فعال‌سازی مجدد می‌توانید کد دستوری زیر را از Ovdn hdkjvkjd خط ایرانسل خود شماره گیری نمایید.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

نحوه تغییر شماره رمز خط به ovdn ahvC خط:
پس از ارسال اعتبار، یک پیام کوتاه به گیرنده و یک پیام به فرستنده ارسال می شود که در آن تاریخ و ساعت تراکنش، شماره گیرنده / فرستنده و ovdn ahvC مقدار اعتبار اعلام می شود.
شماره دریافت ovdn ahvC کنندۀ اعتبار
در صورتیکه ۲۰ مرتبه دستور خط به خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می ovdn ahvC شود و برای فعال سازی مجدد آن باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.
برای ovdn ahvC تغییر رمز خود، کافیست دستور زیر را (از چپ به راست) با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال کنید:
به عنوان ovdn ahvC مثال اگر می خواهید رمز خود را از ۱۲۳۴۵ به ۳۳۳۳۳ تغییر دهید، باید دستور زیر را با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال نمایید:
۲. روش کد دستوری: شما همچنین می توانید برای ارسال اعتبار، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل تان شماره گیری نمایید. ovdn ahvC از چپ به راست:
• در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» ovdn ahvC شما برایتان فرستاده شود.
۱. روش پیام کوتاه: کافیست ovdn ahvC در یک پیام کوتاه به ترتیب:
خط به خط ovdn ahvC
از خط اعتباری ovdn ahvC ایرانسل‌تان، خط اعتباری دوستان‌تان را تلفنی شارژ کنید یا صورتحساب خط دائمی شان را بپردازید!
بهره برداری از مرحله پیشرفته سرویس خط به خط ovdn ahvC
همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند ovdn ahvC با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ می‌باشد) جایگزین گردد.
شرکت ایرانسل به اطلاع کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود می رساند که سرویس خط به خط این شرکت به مرحله بهره برداری پیشرفته وارد شده است. هدف از پیاده سازی مرحله پیشرفته این سرویس فراهم سازی آسودگی بیشتر مشترکین همراه با امنیت بالاتر می باشد. بهره برداری از این مرحله همراه با بروز رسانی و ارتقاء سرویس خط ovdn ahvC به خط بوده است. به این ترتیب از طریق بهینه سازی و افزایش ضریب ایمنی این سرویس، مشترکین ایرانسل قادر به استفاده از سرویسی با امکانات پیشرفته تر خواهند بود.
۲. ovdn ahvC تعیین رمز ۵ تا ٨ رقمی دلخواه به ترتیب زیر و ارسال آن به ١١١٢:
به این ترتیب، درصورتیکه دریافت کننده اعتبار، سیم کارت اعتباری داشته باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می شود و درصورتیکه دریافت کننده اعـتبار، سیم کارت دائمی داشته باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او ovdn ahvC تسویه می شود. به عبارت دیگر، با یک پیام کوتاه شما می توانید سیم کارت اعتباری فرد دیگری را شارژ کنید یا صورتحساب سیم کارت دائمی فرد دیگری را پرداخت کنید!
چگونگی ثبت نام ovdn ahvC برای استفاده از سرویس خط به خط:
و سپس ovdn ahvC
١١:١٢٣۴۵ ovdn ahvC
شناسه ایرانسلی روشی ovdn ahvC نوین جهت انتقال اعتبار با استفاده از سرویس خط به خط
# رمز ۵ تا ۸ رقمی ovdn ahvC * مبلغ * شناسه ایرانسلی * ۱۴۲ *
برای ارسال ovdn ahvC اعتبار از خط اعتباری خود، می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:
از چپ به راست ovdn ahvC
به عنوان مثال، اگر رمز ١٢٣۴۵ را برای خود انتخاب کرده‌اید، آن را به شکل زیر در یک پیام کوتاه وارد نمایید و به ۱۱۱۲ ovdn ahvC بفرستید:
[Yes/Ok]#رمز ۵ تا ٨ ovdn ahvC رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *
توجه: برای اجرای دستور تغییر رمز، اطلاعات موردنظر باید ovdn ahvC دقیقاً مطابق دستور (با علامت ":" بین آنها و بدون فاصله) وارد شوند؛ در غیراینصورت، درخواست شما اجرا نخواهد شد.
از ovdn ahvC چپ به راست
«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ ovdn ahvC تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از سرویس «خط به خط» به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. جایگزینی شماره تلفن همراه با «شناسه ایرانسلی» در استفاده از سرویس «خط به خط» در زیر نشان داده شده است:
توجه: ثبت ovdn ahvC نام برای سرویس خط به خط رایگان است.
مبلغ اعتبار ovdn ahvC مورد نظر (به ریال)
شماره رمز ۵ تا ٨ ovdn ahvC رقمی
۱. ارسال ovdn ahvC ١٢ به ١١١٢
در صورت فراموش کردن رمز خود،می توانید از طریق تماس با شماره تلفن۷۰۰ ovdn ahvC (از خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مراکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید
# رمز ۵ ovdn ahvC تا ۸ رقمی * مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *
در هر بار انتقال، مبلغ ۵٠٠ ريال به عنوان کارمزد از اعتبار موجود ovdn ahvC در حساب فرستنده کسر خواهد شد.
در ovdn ahvC مرحله پیشرفته سرویس خط به خط، ابتدا باید برای استفاده از این سرویس ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافیست یک پیام کوتاه که در آن فقط عدد ١٢ را نوشته‌اید، به ١١١٢ ارسال کنید. در این مرحله پیام کوتاهی برای راهنمایی شما جهت تعیین رمز دلخواه‌ تان ارسال می‌گردد. پس از انتخاب رمز و ارسال آن به ١١١٢، تنها با وارد کردن این شماره رمز می‌توانید از سرویس استفاده کنید. به عبارت دیگر جهت ثبت نام، مراحل زیر انجام می‌شود:
از چپ ovdn ahvC به راست
توجه: ovdn ahvC
درصورت فراموش ovdn ahvC کردن رمز...
نحوه ovdn ahvC استفاده از سرویس خط به خط:
• در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی سه عدد ovdn ahvC پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.
ovdn ahvC را نوشته و از خط ایرانسل خود به شماره ١١١٢ ارسال نمایید.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

قابل توجه کاربران دائمی و اعتباری: Hdvhksg
خرید Hdvhksg بسته‌های افزایشی متوالی:
در جدول زیر فهرست قیمت بسته‌های افزایشی برای کاربران اعتباری و دائمی را Hdvhksg مشاهده می‌کنید:
در صورتی که میزان ترافیک در نظر گرفته شده در طرح تعرفه انتخابی شما به پایان رسیده است، اگر در اواسط دوره متوجه شده‌اید که طرح تعرفه انتخابی جوابگوی نیاز ماهانه شما نیست و حتی اگر از ابتدای دوره به این نتیجه رسیده‌اید که میزان مصرف شما بیش از مقدار تعیین شده در طرح تعرفه انتخابی‌تان خواهد بود، نگران نباشید؛ ایرانسل بسته‌های افزایشی مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد تا Hdvhksg هر زمان و بر اساس نیازتان از آنها بهره مند شوید.
اعتباری: Hdvhksg
مهلت اعتبار بسته افزایشی ۳۰ روز می باشد و شما باید در طول این مدت کل حجم خریداری شده را مصرف نمایید. کلیه کاربران دائمی و اعتباری وایمکس، می توانند از بسته های Hdvhksg افزایشی استفاده نمایند.
- هزینه بسته افزایشی در پایان هر دوره صدور صورتحساب، در صورتحساب کاربران دائمی Hdvhksg درج خواهد شد.

با انتخاب مبلغی که قصد دارید برای استفاده از Hdvhksg اینترنت صرف کنید و همچنین بسته‌ای که با نیازهای شما متناسب است، می‌توانید بدون نگرانی از قطع دسترسی به اینترنت، همواره به دنیای ارتباطات متصل باشید.
بسته افزایشی چیست؟ Hdvhksg
اگر بسته افزایشی با حجم ١ گیگابایت خریداری کرده اید، اعتباری معادل Hdvhksg ۵۶,۳۰۰ ریال (بدون احتساب مالیات) با محدودیت زمانی یک ماهه به حساب وایمکس شما منظور می شود.
- Hdvhksg هر بسته افزایشی خریداری شده در طرح اعتباری دارای مبلغ اعتبار و تاریخ انقضا است.
توجه داشته باشید که سقف مهلت استفاده از بسته افزایشی فعال شده Hdvhksg ١٨٠ روز بوده و با خرید بسته‌های جدید این میزان افزایش نخواهد یافت.
- کلیه مبالغ Hdvhksg مذکور، با احتساب ۵% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.
مصرف آزاد: Hdvhksg
برای کاربران اعتباری وایمکس، چیزی شبیه به یک صندوق در نظر گرفته شده است که میزان کل پولی که کاربر پرداخت می کند در آن ذخیره شده و با هر بسته افزایشی ای که خریداری می‌شود، میزان مبلغ مربوطه از صندوق کاربر کسر Hdvhksg و به یک حساب اختصاصی که مشخصاً برای استفاده از یک سرویس (در این مورد: استفاده از داده‌ها) در نظر گرفته شده است، انتقال می‌یابد. لطفاً توجه کنید که شما به عنوان یک کاربر اعتباری، تنها از مبلغ اعتبار خود (که بر حسب ریال اعلام می‌شود) آگاه خواهید شد و به حجم ترافیک قابل استفاده در بسته افزایشی خود دسترسی نخواهید داشت.
دسترسی Hdvhksg دائمی!
تجربه‌ای Hdvhksg بی‌همتا!
با خرید بسته های افزایشی متوالی، مانده حساب وایمکس نیز به Hdvhksg میزان ارزش و تاریخ انقضای بسته، افزایش می‌یابد. برای نمونه به مورد زیر توجه کنید:
کاربران وایمکس ایرانسل می‌توانند باقیمانده اعتبار بسته افزایشی خود Hdvhksg را به بسته افزایشی بعدی منتقل نمایند. با خرید هر بسته ‌افزایشی دوره اعتبار این بسته‌ها به مدت مجموع بسته‌های خریداری شده و تا سقف ١٨٠ روز افزایش می‌یابد. برای نمونه، اگر علاوه بر بسته ای با حجم ٣ گیگا بایت و اعتبار باقیمانده ٢٠ روزه (بسته الف)، بسته دیگری با حجم ١ گیگا بایت و اعتبار ٣٠ روزه (بسته ب) خریداری شود، مدت اعتبار بسته افزایشی (به اندازه روزهای باقیمانده بسته الف، به علاوه مدت اعتبار بسته ب -۵٠ روز-) افزایش می‌یابد.
دائمی: Hdvhksg
بسته‌های افزایشی برای کلیه کاربران دائمی وایمکس نیز بدون در نظر گرفتن طرح تعرفه انتخابی آنها قابل استفاده است. لطفاً توجه داشته باشید که شما به عنوان یک کاربر دائمی می‌توانید بسته افزایشی خود را بر اساس حجم آن خریداری نمایید و هزینه مربوطه در انتهای دوره، Hdvhksg در صورت ‌حساب شما منظور می گردد.
بسته Hdvhksg افزایشی
یکی دیگر از خدمات Hdvhksg فوق العاده ایرانسل برای کاربران، سرویس «مصرف آزاد» می‌باشد. در صورتی که میزان ترافیک ماهانه طرح تعرفه شما به اتمام رسیده و از طرفی نیاز مصرفی شما به اندازه‌ای نباشد که به خاطر آن بخواهید بسته افزایشی خریداری نمایید، می‌توانید از «مصرف آزاد» استفاده نمایید. هزینه مربوطه از حساب شما کسر شده یا در صورتحساب منظور خواهد شد. هزینه مصرف آزاد از اینترنت ۸۹ ریال به ازای هر مگابایت می باشد. توجه داشته باشید که هزینه استفاده از اینترنت به صورت آزاد در مقایسه با نرخ معمول طرح تعرفه و یا بسته های افزایشی بالاتر می باشد.
زمانی که میزان مصرف Hdvhksg شما بیش از میزان حجم ترافیک قابل دسترس در طرح تعرفه انتخابی باشد، یا زمانی که احتمال می‌دهید که ممکن است نیاز به حجم بیشتری داشته باشید، می‌توانید میزان مصرف خود را با استفاده از بسته افزایشی اضافه نمایید. بسته‌های افزایشی وایمکس ایرانسل حجم مشخصی از میزان دسترسی به اینترنت هستند که به وسیله آنها می‌توانید با بهای تخفیفی و تنها برای مدت زمانی محدود، حجم ترافیک طرح تعرفه اولیه انتخابی خود را افزایش دهید. برای مثال شما می ‌توانید برای یک بسته افزایشی ۱ گیگا بایت، ۵۹,۱۱۵ ریال بپردازید اما بدین ترتیب از حجمی برابر ۱۰۲۴۰۰ ریال استفاده نمایید.
خرید بسته افزایشی برای تعرفه Hdvhksg های محدود امکان پذیر است و کابران نامحدود هرگز نیازی به خرید بسته افزایشی نخواهند داشت.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

ایرانسل از عرضه نیم‌بهای مودم‌های USB وایمکس خود به مناسبت Ovdn hdkjvkjd هفته معلم خبر داد.
ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی وایمکس Ovdn hdkjvkjd ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
مشترکین جدید، علاوه بر برخورداری از سیم کارت هدیه، می‌توانند از یک آهنگ پیشواز رایگان، پنج هزار Ovdn hdkjvkjd ریال اعتبار برای استفاده از خدمات نما، ۱۰۰ کیلوبایت ترافیک رایگان GPRS با اعتبار زمانی یک ماهه و شارژ شگفت‌انگیز ۲۵ درصدی تا پایان خرداد‌ماه ۹۱ بهره‌مند شوند.
پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب Ovdn hdkjvkjd اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل از طریق شماره گیری کد دستوری و مراجعه حضوری به شعب بانک های عامل امکان پذیر است.
شارژ رایگان Ovdn hdkjvkjd ایرانسل
عرضه نیم‌ Ovdn hdkjvkjd بهای مودم‌ USB ایرانسل
بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۲۹ شهر تهران، شهر قدس، شهریار، قرچک، اندیشه، اسلامشهر، ورامین، شورآباد، شهرری، کرج، فردیس، مشهد، شهرک صنعتی طوس، تبریز، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی شهر، خوراسگان، Ovdn hdkjvkjd دانشگاه نجف آباد، شاهین شهر، محمود آباد، کاشان، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز و گلستان ارائه می‌شود.
ایرانسل از اعطای ۲۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه‌ رایگان با اعتبار Ovdn hdkjvkjd یک ماهه به مناسبت فرارسیدن روز ملی خلیج‌فارس خبر داد.
بازدیدکنندگان از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران Ovdn hdkjvkjd نیز می‌توانند با حضور در غرفه ایرانسل، واقع در فضای باز محوطه شبستان، نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس اقدام کنند.
ایرانسل روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های USB وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۱ نسبت به ثبت Ovdn hdkjvkjd نام سرویس وایمکس با مودم USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.
مودم‌های USB در این بازه زمانی، به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۹۹ هزار و ۵۰۰ ریال عرضه خواهند شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام Ovdn hdkjvkjd های اضافی ملغی می‌گردند.
دقیقه مکالمه رایگان هدیه ایرانسل به مناسبت Ovdn hdkjvkjd روز خلیج فارس
روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه ایرانسل به Ovdn hdkjvkjd تمامی مشترکینی که در روز ۱۰ اردیبهشت‌ ۹۱ ثبت‌نام خود را تکمیل، مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده و در همان روز، اولین تماس را از سیم‌کارت خویش برقرار کنند، هدیه می‌شود.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

 

دریافت شارژ ایرانسل
 
 
- ٢ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیامک مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند Hdvhksg کرد.
٢- ١ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان فعال شدن) برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان Hdvhksg را از خط خود شماره گیری نمایید.
۳-۳ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید فعال Hdvhksg می شود.
توجه: طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی Hdvhksg می توانند این طرح ها را به صورت «ماهانه» بر روی خط خود فعال کنند.
Hdvhksg
۷-۳ مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره به صورت خودکار به Hdvhksg طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.
۲- Hdvhksg شرایط مربوط به سیم کارت های اعتباری:
برای مشاهده جدول در Hdvhksg سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید Hdvhksg یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.
٢- ٣ در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی‌توانند پیش از پایان دوره مربوطه مبادرت به تغییر Hdvhksg تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید کنند. برای اطلاع از مدت زمان باقی مانده از طرح تعرفه تشویقی، کد دستوری را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.
در جداول فوق، مبالغ Hdvhksg تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام و هزینه GPRS بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.
٣-٩ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید Hdvhksg مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. درغیراین صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.
١- Hdvhksg ٢ فراموش نکنید که پیش از انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، باید ثبت‌نام خود را تکمیل نموده و مدارک لازم را به ایرانسل ارسال کرده باشید.
۶-۳ Hdvhksg با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.
۳- شرایط مربوط به سیم کارت های دائمی: Hdvhksg
1- شرایط Hdvhksg عمومی:
۴-۲ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر Hdvhksg است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.
۵-۳ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به Hdvhksg نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.
۲-۳ طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی، Hdvhksg از زمانی که فعال شوند تا پایان اسفند۹۱ فعال می مانند. درصورتی که مشترک مایل به بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر Hdvhksg روی آن کلیک کنید.
مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارت های اعتباری می‌توانید کد دستوری را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد ٢، پس از آن ١ و در آخر برای Hdvhksg تایید ١ را وارد کنید.
۱-۳ جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روشهای ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه Hdvhksg در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود را از خط خود شماره گیری نمایید.
شما می توانید همزمان با استفاده از Hdvhksg طرح های تعرفه رنگی ایرانسل، از بسته های افزایشی محصولات گوناگون ایرانسل به همراه تمامی تخفیف های موجود در آنها بهره‌مند شوید.
١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند. مطابق تغییرات جدید قوانین مالیاتی کشور، مالیات بر ارزش افزوده مربوطه ۵ درصد Hdvhksg است.
۴-۳ در صورتی که مشترکین دائمی هر یک Hdvhksg از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.
طرح های تعرفه رنگی: هفتگی و Hdvhksg ماهانه!
۸-۳ هزینه Hdvhksg ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ ‌می‌شود.
۲- ۵ Hdvhksg طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید، فعال می شود.
طرح های تعرفه رنگی قرمز، آبی، طلایی و طلایی دو ستاره در جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. در این جشنواره، مشترکین ایرانسل می‌توانند بنا به نیاز خود، این طرح‌ها را همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می‌نمایید به صورت هفتگی و یا ماهانه فعال کنند. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس GPRS نیز می‌باشد. مشترکین ایرانسل می‌توانند با در Hdvhksg نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره‌های هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و هزینه تلفن همراهشان را تا حد چشمگیری کاهش دهند.


:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

آهنگ پیشواز تبلیغاتی، محصولی جدید از ایرانسل برای Hdvhksg شرکت ها
3- رسانه ای جوان و سرگرم Hdvhksg کننده
وی افزود: در این سرویس کاربر برای استفاده از سیستم بانکداری، با رجوع به برنامه کاربری نصب شده برروی سیم‌کارت خود توسط گوشی، رمز یک‌بار مصرف را دریافت کرده و پس از احراز هویت توسط سرور‌های مرتبط، می‌تواند به Hdvhksg طیف وسیع خدمات بانکی دسترسی کامل داشته باشد.
آهنگ پیشواز تبلیغاتی، محصولی جدید از ایرانسل برای شرکت ها Hdvhksg
1- تأثیر Hdvhksg آهنگ پیشواز بر تصمیم گیری خریداران
مدیر روابط عمومی Hdvhksg ایرانسل گفت: در راستای ارائه‌ی خدمات پیشرفته بانک به بانک‌ها و مشتریان آن‌ها، ایرانسل راهکار رمز یک بار مصرف (OTP) مبتنی بر سیم‌کارت را ارائه کرده است.
4- انتشار پیام با Hdvhksg سرعتی ویروسی
ایرانسل برخی از ویژگی ها را برای این محصول منحصر به فرد دانسته مانند: Hdvhksg
5- کاهش واسطه Hdvhksg ها در تبلیغات
شارژ Hdvhksg رایگان ایرانسل
2- هزینه پایین، انعکاس Hdvhksg گسترده
آهنگ پیشواز Hdvhksg تبلیغاتی، محصولی جدید از ایرانسل برای شرکت ها
ایرانسل معتقد است فعال کردن آهنگ پیشواز تبلیغاتی ایرانسل سسبب خواهد شد که پیام تبلیغاتی در لحظاتی منتقل شوند که مخاطبان کاملاً متمرکز هستند. یعنی هنگامی که فرد منتظر شنیدن صدای دوست یا آشنا و فامیل خود است به جای شنیدن صدای بوق – بوق یکنواخت همیشگی با شنیدن آهنگ پیشواز تبلیغاتی Hdvhksg با محصول شما آشنا می شوند.
مشنریان، طرفداران برند شما و سایر افراد می توانند Hdvhksg آهنگ پیشواز تبلیغاتی شما را از راه های مختلف از جمله پیام کوتاه و کدهای دستوری (USDS) جستجو، پورتال آهنگ پیشواز و ... بر روی شماره ایرانسل خود با کسر مقادیری از شارژ خود فعال کرده و در نتیجه تمام کسانی که با وی تماس می گیرند، در هر تماس آهنگ تبلیغاتی را خواهند شنید.
مدیر روابط عمومی ایرانسل از مزایا ی این سرویس را عدم نیاز به خرید سخت‌افزار نسبتا گران قیمت تولید رمز Hdvhksg یک‌بار مصرف، یکپارچه‌سازی سامانه تولید رمز یک بار مصرف برای تمامی بانک‌ها، روی یک سیم‌کارت،اختصاص کلید رمز‌نگاری خاص به هر بانک و نیاز نداشتن به حمل‌ونقل قطعه سخت‌افزاری توسط مشتریان و به تبع آن دسترسی تمام مدت به رمز یک‌بار مصرف و افزایش ضریب نفوذ استفاده از رمز یک‌بار مصرف و امکان ارائه‌ی سبد کامل‌تر خدمات بانکی به طیف وسیع‌تری از مشتریان در سراسر کشور بیان کرد.
آرش کریم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ درباره رمز یکبار مصرف گفت: از این پس مشتریان بانک‌ها می‌توانند بدون نیاز به خرید سخت‌افزار مورد نیاز (که هم‌اکنون توسط برخی از بانک‌ها ارائه می‌شود)، برای استفاده از رمز یک بار مصرف، سیم‌کارت خود را به این سامانه مجهز Hdvhksg کرده و از خدمات بانکی که نیاز به درجه بالاتری از امنیت و به تبع آن رمز یک‌بار مصرف دارند، استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ایرانسل برترین عرضه‌کننده Hdvhksg خدمات ارتباطی سال کشور ش
سه تندیس زرین سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد و ایرانسل برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان برترین سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور، برای دومین سال متوالی به‌عنوان برترین عرضه کننده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و برای سومین سال متوالی به‌عنوان برترین مدیریت روابط عمومی در حوزه فناوری Hdvhksg اطلاعات و ارتباطات کشور معرفی شد
به گفته وی، حمایت مالی ایرانسل از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ به صورت نقدی است و باتوجه به اینکه Hdvhksg این کار برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود، ایرانسل بیشتر و قویتر از انتظار کمیته ملی المپیک حضور یافته است.
برای چهارمین سال متوالی؛ Hdvhksg
براساس این گزارش، هیئت داوران این جشنواره، برای سومین سال متوالی، نشان زرین و لوح تقدیر «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور سال» خود را براساس بررسی سوابق و کارنامه فعالیت های درخشان، به سبب اهتمام و حضوری مستمر در حوزه روابط عمومی الکترونیک، استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی و رسانه‌های نوین، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء و آرش کریم‌بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل را، به Hdvhksg عنوان «برترین چهره فعال حوزه روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» معرفی کرد.
علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ایرانسل به عنوان یکی از Hdvhksg پروژه‌های موفق اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی در مدت کوتاهی موفق شد با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور سهم قابل توجهی از بازار را کسب کند.
جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده سال در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، همزمان با سالروز انتشار هفته‌نامه تخصصی علم روز و با شعار «یادآوری و نمایش مجدد اعتبار Hdvhksg فعالان حوزه فناوری ایران» برگزار می‌شود.
ایرانسل برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی کشور برای چهارمین سال Hdvhksg متوالی
هیئت داوران در بخش برترین نوآوری سومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، برای دومین سال متوالی نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر خود را به سبب سرمایه گذاری متناسب، نوآوری و پیشرو بودن در ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه نوآورانه Hdvhksg و دردسترس، به ایرانسل به عنوان «اپراتور پیشرو در بخش خدمات ارزش افزوده تلفن همراه» اعطا کرد
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران که شامگاه سه شنبه، ۱۶ اسفندماه و با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته و به سبب سرمایه‌گذاری متناسب، توسعه پرشتاب، دستیابی به نرخ رشد بالا و Hdvhksg عرضه خدمات نوین همگام با روندهای جهانی، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ۱۳۹۰» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری به این شرکت اهداء گردید.
دزفولی با اشاره به حمایت ویژه ایرانسل از لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل گفت: این فعالیت نیز نمونه‌ی Hdvhksg دیگری از اجرای بخشی از مسوولیت اجتماعی ایرانسل در حوزه ورزش کشور است.
وی با اشاره به عرضه سرویس‌های بانکداری همراه، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، خدمات مبتنی بر موقعیت و بسیاری خدمات ارزش افزوده دیگر از سوی ایرانسل، توسعه فناوری به روز، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله اقدامات این اپراتور عنوان کرد و گفت: ایرانسل با وجود تمرکز بر توسعه کیفی و کمی خدمات خود، Hdvhksg از حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نماند و امضای قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان هلال احمر و حضور و حمایت در عرصه رویدادهای ورزشی، از جمله فعالیت‌های ایرانسل بوده که از سال ۸۵ آغاز شده است.
این Hdvhksg برای چهارمین سال متوالی است که ایرانسل به‌عنوان برترین سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور معرفی می‌شود.
وی Hdvhksg اهداف اصلی ایرانسل برای حمایت از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ را بهبود پشتیبانی از رویدادهای ورزشی کشور، ایجاد شور و نشاط در میان مشترکین جوان ایرانسل و انعکاس نتایج بازی‌ها عنوان کرد.
وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک تاکنون اسپانسری نداشته و این نخستین باری است که از Hdvhksg کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌شود و امیدواریم ایرانسل در بازی‌های آسیایی و دیگر مسابقات نیز از کمیته المپیک حمایت کند.
علی‌آبادی با اشاره Hdvhksg به حمایت ویژه و انحصاری ایرانسل از کمیته ملی المپیک گفت: این حمایت در قالب اعتبارات کمیته قرار می‌گیرد و صرف هزینه‌های کمیته ملی المپیک خواهد شد.
به گفته وی المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای Hdvhksg بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
در این نشست، مدیرکل بازاریابی ایرانسل نیز ارایه خدمات ویژه به ورزشکاران و اصحاب رسانه اعزامی به المپیک۲۰۱۲، تشکیل کانون هواداران کاروان اعزامی ایران، انتشار اخبار نتایج مسابقات و خدمات ارزش Hdvhksg افزوده نوآورانه از طریق بستر ویترین و پیشخوان ایرانسل را از جمله خدماتی عنوان کرد که از سوی ایرانسل ارایه خواهد شد.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

*۱۳۰*۳*۴*۲*شماره#[YES/OK] ahvC
پس ahvC از ضبط پیام، این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا پیام خود را به یکی از روش‌های زیر ارسال کنید:
همچنین می توانید با مراجعه به یکی از توزیع کنندگان مجازایرانسل، فهرست ahvC ویژه خود را ایجاد کرده و شماره های موردنظرتان را در آن ثبت کنید.
ثبت در “فهرست طلایی” ahvC
*۱۴۰*۳*۴*۲*شماره#[YES/OK] ahvC
پس از راه اندازی این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند برای ثبت، حذف و یا مشاهده شماره در این فهرست، دستورالعمل های موجود در جدول زیر را ahvC از طریق منوی کدهای دستوری (USSD) وارد نموده و دنبال کنند. برای ثبت و یا اضافه نمودن شماره به «فهرست طلایی»، شماره را به صورت “xxxxxxxxx093″وارد کنید.
نحوه ثبت ahvC نام:
یکی از این امکانات ، امکان در نظر گرفتن تخفیف برای مکالمه با کسانی است که بیشتر با آنها در ارتباطید . مثلا ما با یک یا ahvC چند نفر از اعضای خانواده خود یا با شماره یکی از همکاران خود بیشتر تماس برقرار می کنیم . ایرانسل این امکان را می دهد که مخاطبان اصلی خود را در فهرست طلایی قرار دهید و در هنگام مکالمه با آنها تخفیف دریافت نمایید .
در صورتی قادر به استفاده از این سرویس از طریق پیام چندرسانهای خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، ahvC کد را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)
ثبت در “فهرست طلایی” ahvC
بر اساس ahvC این سرویس پیشرو، هر زمان که خواستید، می توانید با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود پیغام بگذارید.
پیامک: مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه شما برای او پیامک صوتی گذاشته‌اید مطلع شده و نحوه شنیدن آن را انتخاب می‌کند.تماس خودکار: ahvC سیستم با مشترک مورد نظر شما تماس می گیرد و پیام شما را پخش می کند.
سیم کارت ahvC اعتباری
مشاهده شماره های ahvC “فهرست طلایی”
استفاده از این سرویس برای همه مشترکین سیم کارت‌های ایرانسل ahvC امکان پذیر است.
تعرفه های ahvC این سرویس:
*۱۳۰*۳*۴*۱*شماره#[YES/OK] ahvC
شرح ahvC هزینه ها تعرفه
*۱۴۰*۳*۴*۱*شماره#[YES/OK] ahvC
به هنگام استفاده از سرویس رومینگ، هزینه تماس با شماره های مندرج در «فهرست طلایی» مانند شماره های عادی خواهد بود؛ به عبارتی نرخ تعرفه این ahvC تماسها برابر با تعرفه تماس با دیگر شماره ها محاسبه می گردد.
*۱۳۰*۳*۴*۳# ahvC
برای هریک از شماره هایی که در «فهرست طلایی» ثبت می نمایید، مبلغی بابت «هزینه ثبت شماره» در صورتحساب بعدی مشترکین سیم کارت دائمی درج شده و ahvC یا از اعـتبـار مـکالـمـه مـشترکـین سـیم کـارت اعـتبـاری کسر می شود.
[تاريخ:۲ آذر ۱۳۹۱] ~ اخبار " ایرانسل " ahvC
ثبت ahvC در “فهرست طلایی”
پیامک ahvC صوتی ایرانسل
از دیگر قابلیت‌های این سرویس جدید، ارسال یک پیام ahvC صوتی برای چند مشترک و یا ارسال پیام صوتی دریافت شده، برای مشترکین دیگر با روشهای مختلف شامل پیامک، تماس خودکار و یا پیام چندرسانه‌ای است.هزینه ارسال هر پیامک صوتی معادل ۶۲۰ ریال می باشد.
به یاد داشته باشید که تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست ahvC وارد نمایید.
برای ایجاد فهرست طلایی ویژه خود تنها کافیست ahvC ۵ شماره ایرانسل را به دلخواه انتخاب کرده و در «فهرست طلایی» وارد کنید. از آن پس با استفاده از این سرویس، هزینه تمامی تماسهای تلفنی با این ۵ شماره ثبت شده، با ۱۰ درصد تخفیف محاسبه خواهد شد!
*۱۴۰*۳*۴*۳# ahvC
مشاهده شماره های “فهرست طلایی” ahvC
اکثر کاربران ahvC ایرانسل به صورت عادی از خط خود استفاده می کنند . این در حالی است که با کمی آگاهی می توانید از راه های قانونی و با استفاده از طرح های تخفیفی ایرانسل ، خیلی آسان می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید .
فهرست طلایی : ahvC برای مشترکین سیم کارت دائـمی و اعـتبـاری
حذف از “فهرست ahvC طلایی”
مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با استفاده از سرویس «فهرست ahvC طلایی»، هزینه مکالمات خود راکاهش دهند.
امکان ارسال ahvC به دیگر مشترکین ایرانسل:
بلاگ من کارت ahvC ، شرح کاملی از فهرست طلایی ایرانسل ، فعالسازی و … آن را برای شما آماده کرده است .
سیم کارت دائمی ahvC
پیام چندرسانه‌ای: پیام ضبط شده شما به صورت یک ahvC فایل صوتی برای مشترک ارسال خواهد شد.
حذف ahvC از “فهرست طلایی”



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1391 | نظرات ()